Jump to content

Piercings


HiP
 Share

Recommended Posts

tong moet je ook nie doen vink, ask zo dat plaatje bekijk gatver!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Aug 26 2004, 05:45 PM'] Ik hoef geen piercings. Daar ben ik gewoon veel te schijterig voor. :p
Navelpiercing's bah. Blijft er allemaal pluis achterhangen  :wierd: [/quote]
ik denk niet dat de gemiddelde persoon met lef gelijk een piercing laat zetten :p

sorry voor de slimme mensen met piercings, maar ik vind piercings eigenlijk meer voor de wat lager opgeleide mensen :$

en jah.. heel eik xxl kansloos ;)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 05:59 PM'] iehl... gatver.. je zou maar met zow iemand zoenen.. met zown tong!!  :wierd: haha..
[/quote]
kmoe zegge dat k zelf nie weet, maar t schijnt dat t juist extra fijn te zijn
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 05:59 PM'] iehl... gatver.. je zou maar met zow iemand zoenen.. met zown tong!!  :wierd: haha..
neej piercings sijn nix voor mij... kep selfs geen oorbellen, maar passen ook niet bij mij!! dusj.. lijkt me duidleijk!! [/quote]
(Y)


maar ik denk idd dat die dingen wel van rvs zijn hoor ;)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Aug 26 2004, 06:21 PM'][quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 05:59 PM'] iehl... gatver.. je zou maar met zow iemand zoenen.. met zown tong!!  :wierd: haha..
[/quote]
kmoe zegge dat k zelf nie weet, maar t schijnt dat t juist extra fijn te zijn[/quote]
Dats idd n aanrader, eerlijk waar :):

mjah n piercing, ja je heb dr eik nix aan, mjah k heb dr wel mooi
Link to comment
Share on other sites

kheb er geen, kdurf niej egt... en ik denk dat t op sgool ok niej egt gewaardeerd wordt alsk met n wenkbrauw- of neuspiercing zou aankomen!

Maar ik vind t bij sommige mensen wel mooi! maar geen tongpiercing of een navelpiercing, da vink nix!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Aug 26 2004, 07:09 PM'] Navelpiercing heeft iedereen - Hoef ik dus niet.. En kan trouwens ook niet met turnen.. Tongpiercing vind k toch ook wel eng.. *-) [/quote]
ik heb ook geen navelpiercing! goed eh :):

piercings vink zoiezo nie al te super.. maja, mag ieder1 van mij zelf weten, maja, sommige mensen hebben dr z
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Aug 26 2004, 05:24 PM'] [quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 04:59 PM'] iehl... gatver.. je zou maar met zow iemand zoenen.. met zown tong!!  :wierd: haha..
[/quote]
Volgens mij heb jij dat al wel eens gedaan. [/quote]
Neej kees... je gaat te snel..


(wrom reageert iedereen opwat ik zeg??)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...