Jump to content

Piercings

HiP
 Share

Recommended Posts

[quote name='Keezy' date='Aug 26 2004, 05:45 PM'] Ik hoef geen piercings. Daar ben ik gewoon veel te schijterig voor. :p
Navelpiercing's bah. Blijft er allemaal pluis achterhangen  :wierd: [/quote]
ik denk niet dat de gemiddelde persoon met lef gelijk een piercing laat zetten :p

sorry voor de slimme mensen met piercings, maar ik vind piercings eigenlijk meer voor de wat lager opgeleide mensen :$

en jah.. heel eik xxl kansloos ;)

[quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 05:59 PM'] iehl... gatver.. je zou maar met zow iemand zoenen.. met zown tong!!  :wierd: haha..
[/quote]
kmoe zegge dat k zelf nie weet, maar t schijnt dat t juist extra fijn te zijn

[quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 05:59 PM'] iehl... gatver.. je zou maar met zow iemand zoenen.. met zown tong!!  :wierd: haha..
neej piercings sijn nix voor mij... kep selfs geen oorbellen, maar passen ook niet bij mij!! dusj.. lijkt me duidleijk!! [/quote]
(Y)

maar ik denk idd dat die dingen wel van rvs zijn hoor ;)

[quote name='Krop' date='Aug 26 2004, 06:21 PM'][quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 05:59 PM'] iehl... gatver.. je zou maar met zow iemand zoenen.. met zown tong!!  :wierd: haha..
[/quote]
kmoe zegge dat k zelf nie weet, maar t schijnt dat t juist extra fijn te zijn[/quote]
Dats idd n aanrader, eerlijk waar :):

mjah n piercing, ja je heb dr eik nix aan, mjah k heb dr wel mooi

kheb er geen, kdurf niej egt... en ik denk dat t op sgool ok niej egt gewaardeerd wordt alsk met n wenkbrauw- of neuspiercing zou aankomen!

Maar ik vind t bij sommige mensen wel mooi! maar geen tongpiercing of een navelpiercing, da vink nix!

[quote name='*Mini-Caro*' date='Aug 26 2004, 07:09 PM'] Navelpiercing heeft iedereen - Hoef ik dus niet.. En kan trouwens ook niet met turnen.. Tongpiercing vind k toch ook wel eng.. *-) [/quote]
ik heb ook geen navelpiercing! goed eh :):

piercings vink zoiezo nie al te super.. maja, mag ieder1 van mij zelf weten, maja, sommige mensen hebben dr z

[quote name='Keezy' date='Aug 26 2004, 05:24 PM'] [quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 04:59 PM'] iehl... gatver.. je zou maar met zow iemand zoenen.. met zown tong!!  :wierd: haha..
[/quote]
Volgens mij heb jij dat al wel eens gedaan. [/quote]
Neej kees... je gaat te snel..

(wrom reageert iedereen opwat ik zeg??)

[quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 08:12 PM'] [quote name='Keezy' date='Aug 26 2004, 05:24 PM'] [quote name='Blufflovergirl' date='Aug 26 2004, 04:59 PM'] iehl... gatver.. je zou maar met zow iemand zoenen.. met zown tong!!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...