Jump to content

Melk = vies


zopje
 Share

Melk = vies of niej??  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

melk is ranzig.. en kees drinkt het gwoon teveel haha..
maar ik ben vorig jaar ziek geweest.. ik heb een lever ziekte gehad.. en de dokter zei tegen mij dat ik absoluut geen melk mocht drinken.. dusj zo gezond is het ook weer niet.. Iedereen zegt wel dat het geod voor je botten is.. maar als je teveel drinkt is het niet meer geod voor je.. tenminste zowiets sei mijn dokter!!
dusj!!...
Link to comment
Share on other sites

Ik drink af en toe weleens een glaasje, en het is niet kei lkkr of kei vies, het is gewoon op zn tijd lekker. Koud uit de koelkast kan heel verfrissend zijn hoor :)

En wat keezy zegt, beter melk dan sigaret oid...
Allergie voor melk bestaat ja, wil niet zeggen dat het niet gezond is. De gezondste dingen kunnen nog ongezond zijn voor bepaalde mensen.

Melk is lkkr op zn tijd :d
Link to comment
Share on other sites

Melk is goed spul!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Aug 23 2004, 02:55 PM'] @ Loof: Khoorde dat jij ging kokhalzen van die melk die ze bij Flora hebben.. :P: Dikke pret! :D: [/quote]
Nou.. niej alleen van de melk die ze bij Flora hebben hoor! :o Eigenlijk van alle melk *-)
Link to comment
Share on other sites

Halfvolle verse melk is superlekker, zolang ie maar koud is. Ent liefst bij brood en friet. :)

En ff over dat gezond zijn: tegenwoordig 'ontdekken' ze van steeds meer dingen dat je er ernstig ziek van kan worden of wat dan ook. Zielig om daar zoveel waarde aan te hechten, want geen een product is gezond als je er teveel van neemt en van alles kan je ziek worden.

Daarnaast kan je wel eerder last van producten krijgen door allergie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...