Jump to content

Motorhispania RX "The Doctor Replica"


The Doctor
 Share

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@ all die quotes > doelloos, lkkr scroll gebied maken...

Het hotlinken van foto's vinden webmasters meestal niet leuk ivm het bw gebruik, maar ik ben zelf van mening dat dit in de meeste gevallen geen probleem is. Er zijn zoveel mensen die op hun CU2 foto's van PCZ gebruiken, dit kan ik natuurlijk ook tegengaan, maar waarom zou ik? Zolang ze maar weten waar het orgineel te vinden is vink het best in dat geval.

Een disclaimer zal je echt niet helpen in dat geval, geen hond die er naar luisterd en geen juridische stap die jij kan ondernemen (je word uitgelachen). Ook denk ik dat tiscali geen ondersteuning bied voor het blocken van het linken dus kan je er niet een wat aan doen.

mijn voorstel: Stop met triest doen, we weten dat jij ze gemaakt hebt, we weten waar ze vandaan komen en wtf met die hits (heb je dr weer 10 bij, zo das knap!) je maakt alleen maar reclame op deze manier...

Verders @ Doc en ook een beetje voor Krop, zet dat ding is ergus neer en dan zullen we de aandacht vestigen op je RX en niet op dat ding dr naast. geen gezeur met herman, iedereen blij. Je kan hem ook (als hij rijdt) meenemen naar jacky :d Das nog cooler
Link to comment
Share on other sites

[quote name='The Doctor' date='Sep 8 2004, 09:34 AM'] Past niet, is die ruimte te klein voor, maar ik vind ze nu ook goed zitten hoor :d, ik wacht alleen nogsteeds op die  *** easyparts.nl, krijg nog een paar stickers van, maar ze komen maar niet :@ [/quote]
Past dat echt niet? :o

En over easyparts: ze zijn waarschijnlijk net zow langzaam als dat de site is. :P:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
[url="http://www.tripod.lycos.nl"]http://www.tripod.lycos.nl[/url] en dan via WebFTP die foto's de op zetten
en dan hier gewoon linken (net as cu2 weejewel)
of miss heb je webspace op PCZ???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...