Jump to content

zin make


HiP
 Share

Recommended Posts

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

een stel kleine kleuters kregen gym van Pieter v.d. Hoogenband in Athene, want hij was daar tog. En daarna namen ze met ze allen n duik in de Middellandse zee.

regen - verjaardag- biertje
Link to comment
Share on other sites

Toen de autodeur in de file stond, stak de egel nietsvermoedend over, wat ook terecht was want dr gebeurde nix met m ofzo, maar tegen de tijd dat hij was overgestoken was zijn oom die aan de overkant woonde al gaan slapen, dus moest ie weer himml trug, maar de autodeur stond niet meer in de file, en was aan het rijden, maar gelukkig stak de egel gwoon heel ergens anders over en niet over een autodeurweg, dus was hij zelfs op de terugweg himml veilig.

Hoofddoek - neus - flauw
Link to comment
Share on other sites

HiP ging bij Kimkam lucifers lenen om zijn ogen open te kunnen houden, onderweg kwam hij wegens slaap in de sloot terecht, toen Kim eenmaal gearriveerd was, was het noodzakelijk dat ze mond-op-mond beademing deed, maar dat deed ze niet helemaal goed :-|

:P:

Kimkam, EHBO, kansloos ;) Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Nadat ik mijn post had gelezen pakte ik de krant daarin zag ik staan hoe slecht het ging met de nederlandse economie. Toen ik de krant wilde dichtslaan sprong de kat erop en scheurde de krant doormidden. Ik pakte de plakband en plakte de krant weer aan elkaar.


vrouwen, drank, intergratiebeleid
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...