Jump to content

Drank ik NL duur?


Negno
 Share

Recommended Posts

Ik ben lekker in FR op vakantie geweest en daar bleek dus de Bailey's maar 12,48 euro te zijn ipv iets van 16,- in NL Dat bleek dus zo'n beetje met alle dranken te zijn --> we hebben gelijk ff vanalles meegenomen. (A)

Is jullie zoiets ook weleens opgevallen, want anders loont 't misschien wel om ff in Belgie wat te halen als je toch in de buurt bent :p
Link to comment
Share on other sites

Wat ik gezien heb is dat Frankrijk 2x zo duur is als NL in de meeste gevallen. Je moet maar net een gunstig stadje tegenkomen. Soms betaal je voor een klein frietjes (kinder) 4 euro! Spanje is goedkoop kwa normaal eten, drank word daar in grotere flessen verkocht en is dus mogelijk even duur (of net iets duurder)
Link to comment
Share on other sites

Het gewone eten is idd duur: 2,50 voor een magnum, 2,10 voor een McFlurry en 3,30 voor een McChicken...

Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maar ik heb de drank daar lekker 'goedkoop' gezien. (waren btw wel winkels waar het net zow duur was als in NL)
Link to comment
Share on other sites

sommige dingen zijn in frankrijk duurder, sommige goedkopen zoals een fles wodka van een liter voor 7 euri, de rest verschilt, de wodka was trouwens goed te zuipen, maar het ligt erdus aan waar je het haalt
:withstupid:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='The Doctor' date='Aug 8 2004, 11:26 PM'] is echt zo goedkoop , in amerika, 6pack, blikkies Budweiser was 10 dollar
das dus 8 euro, koop je bij ons een tree van 24 van [/quote]
wil nie zegge dat nl goedkoop is h
Link to comment
Share on other sites

Al koop je drank bij ons op de camping, was een glas heiniken 4,20 maar tequila met citroen en zout, was 1,80 en smirnoff was 4,40 en normaal iets heel engs bier was 2,20 dusj tis egt niet zow heel goedkoop zelfs un cowla was 2,20 al me verdiende geld is daar aan uit gegaan bijna dan!!  :'(
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
'k heb vernomen van een paar mensen die in spanje op vakantie waren, dat je daar ook goedkoop drank kan krijgen (h)

10 van die miniflesjes (net als flugel) voor een paar euro en dan zat er van alles bij. Van 37,5% vol rum tot blue curasou (hoe schrijf je dat nou weer :p)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...