Jump to content

Virus!


NientjuH
 Share

Recommended Posts

Vandaag ontving ik deze mail:




Er is een virus op internet via e-mails

Nooit open doen als u niet weet of ziet van wie het komt ........ Lees  verder !!!!!!!!!!!!



Iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over.

Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag.

Het is  een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn.

Deze gegevens werden dinsdagmorgen door Microsoft vrijgegeven.

Nogmaals, stuur het aan iedereen in jouw adresboek door zodat dit gestopt kan worden!!!



AOL zegt dat het een heel gevaarlijk virus  is waartegen momenteel geen remedie is.



Aangekondigd door CNN  :



"Het ergste virus ooit bekend. Een nieuw virus werd pas ontdekt en

volgens Microsoft normen is dit  virus het meest vernielend  ooit!!!!!!!!!

Dit virus werd gisteren namiddag  ontdekt door McAfee en er werd nog geen  bescherming ontwikkeld.

Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar alle

vitale informatie  van de computer gestockeerd is.



Het virus werkt als volgt : Het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw address book onder  de naam "A Virtual Card for You".

Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten.

Op het ogenblik dat de toetsen "ctrl+alt+del of de reset toets gebruikt

worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent".



Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar  uur tijd paniek gezaaid in New York.

Open dus geen e-mail met als onderwerp "A Virtual Card for You", maar delete deze.



Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer  vernielende virus aangekondigd.



Indien u een e-mail ontvangt met als onderwerp " An Internet Flower for You",

moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te openen.

Het virus vernielt alle dynamic link libraries" files(.DLL). Uw pc zal onmogelijk kunnen heropstarten!
Link to comment
Share on other sites

kheb zo'n meel al een keer ghad

een jaar geleje ofzo
zal wel lucht zijn
check gewoon [url="http://www.symantec.com"]http://www.symantec.com[/url]
staat er daar niets, is t dus gwoon weer een hoax
Link to comment
Share on other sites

Dit is een hoax. Dit betekent dat dit een e-mail bericht is van een virus wat niet waar is. Je hoeft niet bang te zijn voor dat virus. Anders was het ook wel op het nieuws gekomen als het zo erg is.

Tevens is deze hoax ontdekt in 2002! dus dan is het helemaal duidelijk dat het bullshit is!

[url="http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=34"]Klik hier voor meer info over deze hoax[/url]

De e-mail is wat verandert maar ik kan je verzekeren dat dit dikke bullshit is! Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

storm in een glas water... weer zo'n mailtje dat probeert heel professioneel over te komen...

meestal zijn zulke zogenaamde waarschuwingsmailtjes nogal onzin... naja, je moet gwoon altijd uitkijken welke bijlages je opent, behalve als ze van mensen zijn die je kent en vertrouwt :) anders gwoon niet openen :):
Link to comment
Share on other sites

Haha ik lees net zo'n belachelijke hoax op virusalert.nl. In het nepbericht staat dat er een virus bestaat die ook via het stroomnet de pc kan binnendringen! :rofl:

Irritant zijn ook van die meeltjes dat hotmail maar een beperkt aantal e-mail accounts kan bewaren. stuur dit gewoon niet door!
Link to comment
Share on other sites

alle FWD pleur ik gewoon weg, al die *** onzin!

Het allemaal verzonne rotzooi, ofdat het nou over hotmail gaat of over liefde enzo, het is allemaal ONZIN!!!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Jun 30 2004, 03:32 PM'] alle FWD pleur ik gewoon weg, al die *** onzin!

Het allemaal verzonne rotzooi, ofdat het nou over hotmail gaat of over liefde enzo, het is allemaal ONZIN!!! [/quote]
Juist! Ik schijt op al die  *** meeltjes wtf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...