Jump to content

SMS ook bij Telfort omlaag


Krop
 Share

Recommended Posts

Na KPN die pas de prijs van een smsje verlaagde naar 9 cent (gloofk) is nu ook Telfort omlaag gegaan. De prijs van een smsje zal 8 cent worden en t/m 21 september zelfs maar voor 4 cent.

Telfort biedt trouwens een mooie actie
Als je voor 10 euro beltegoed koopt, krijg je er gratis een SIM-kaart bij.
Dus mensen die bijna door hun beltegoed heen zijn, of nog ergens een telefoon hebben liggen, bestellen die hap. Je nummer kan je toch behouden. :D:

meer info: > [url="http://www.telfort.nl/actie/sms/"]http://www.telfort.nl/actie/sms/[/url]
Link to comment
Share on other sites

oftewel gewoon KPN :whistle:

nu Vodafone nog! \o/
Link to comment
Share on other sites

ja kweenie
moeje maar ff lezen denk
maar nu Telfort ook omlaag gegaan is, denk k dat de anderes ook vzelf gaan, ze moete wel denk k anders stapt iedereen over
Link to comment
Share on other sites

[quote]Ik had eerst telfort ja!! sjonge jonge!! maar nu is die gejat.. en nu hebk vodafone!! hoe slecht kan het nog worden.. bij iedereen is ut omlaag bheavle bij VODAFONE!! wrom ik weer!!! AAAHHRRRGGG  [/quote]

Je bent niet de enigste die pech heeft :'(  Misschien gaat die prijs nog wel omlaag
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Jun 29 2004, 06:48 PM'] En ik heb gelijk! Vodafone gaat ook mee in de SMS prijzenslag! 9 cent voor een smsje! :D: [/quote]
hoe weet je dat :o
Link to comment
Share on other sites

maar vodafone is dan weer alleen in combi met een smsbundel, voor
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Jun 29 2004, 10:13 PM'] Ik heb T-mobile gemaild wanneer zij het omlaag gaan doen.. Kreeg ik terug: Helaas gaan wij onze tarieven niet wijzigen.. Dus nou ga ik overstappen op KPN.. (was k tog al van plan) [/quote]
en ik dan? ik heb ook t-mobile :p

eik moeten we ff heel die t-mobile plat bombarderen met mailtjes, dat we goedkoper willen sms-en
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...