Jump to content

Space cake


~
 Share

Recommended Posts

Het gevoel van een cakie

Het gevoel wat je van een cake krijgt is niet te vergelijken met een joint, vandaar dat veel mensen een cake te snel opeten en vervolgens helemaal out gaan. Van een cakie krijg je niet de "
Link to comment
Share on other sites

Is het wel gepast om dit op Pc-Freakz te plaatsen? Als mensen nou op deze site kijken, en ze zien recepten waar drugs in zit, dan krijgen ze toch niet egt een goeie indruk van de site en het helpt ook niet echt mee in het werven van nieuw leden
Link to comment
Share on other sites

ik zie echt geen problemen eik hoor, k vind wel handig :):
Link to comment
Share on other sites

sinds wanneer is wiet niet meer LEGAAL te krijgen :huh: tis nog altijd n soft drug die je zo kan kopen in de eerste de beste shop hoor :):
Link to comment
Share on other sites

Haha! Ik had pas een extra opdracht voor meneer Kiel (verzorging) ik moest wat leuks opzoeken wat over koken ging. Toen had ik 2 kookopdrachten op het internet gevonden en ingeleverd. Eigelijk had ik deze moeten inleveren! :rofl:
Link to comment
Share on other sites

Yup daarom vink het zo vreemd dat dit op dit forum staat :s. Als je iets in de eerste de beste shop kan kopen, wil het nog niet zeggen dat het legaal is.

En ook al was dit spul legaal, dan is het nog niet goed dat het op een scholierensite staat. Als er straks op school weer ergens iets gebeurt met drugs, dan wordt er misschien wel doorverwerzen naar deze site...
Link to comment
Share on other sites

ik denk idd ook dat het beter is om geen informatie over drugs cq drugsgebruik te plaatsen, ook al is het in zo'n cake.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Blufflovergirl' date='Jun 21 2004, 09:25 PM'] Mwa.. we meoten er niet zow moeilijk doen... denk ik!! [/quote]
nee idd, gwoon weghalen dus :):

t heeft de potentie om enkele problemen met zich mee te brengen, dr zijn enkele members niet blij mee... en naja, tis grappig amml, maar egt helpen doe je dr niemand mee, niet dat iemand nu eindelijk weet wat ie zn schoonouders te eten moet gaan geven als ze langskomen ofzo (of juist wel :whistle:), dus denk ik dat net zo goed ken weghalen, zijn niet egt positieve kanten die tegen de negatieve opwegen lijkt me :):
Link to comment
Share on other sites

k ben tog wel van plan om gzellig n keer zo'n cake te gaan bakken hoor :):
dus ik zal um niet gaan verwijderen, dan nog je hebt pas vanaf je 18e 'toegang' tot wiet, dus iedreen die nog geen 18 is moe nie zeure :):
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...