Jump to content

Mini & Lars(2) - LARS FREAK?


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jaaaah! dank u blij voor het heropenen van dit topic :D:
Mgoed... wat ik ffies zeggen wou... mini.. wees niet zo *** verlegen hej! als je lars egt leuk vind.. stap dan een keer op hem af.. ga een praatje maken... een rondje lopen.. een smsje sture.. mailen... kom op hej! lars is een leuke jongen en als je hem leuk vind dan moet je daar werk van maken. :) maar aan de andere kant geld dit turlijk ook voor lars :) maar iets meer voor mini omdat ik wel es verhale hoor thuis :P:
Jah.. dat wast wel zo ongeveer :D:
Link to comment
Share on other sites

ma idd ik wil het op me eigen tempo doen tuurlijk mogen jullie helpen..
da vink egt geen probleem..maar over verlegenheid heen komen lukt niet 1..2..3.. en zeker niet als je diegene waar je op af moet stappen heel erg leuk vind..
Link to comment
Share on other sites

msschien is lars ook wel gewoon erg verlegen hey! of niet zeker van z'n zaak..
Link to comment
Share on other sites

Weet je wat et is... kweet niet wat et is :D: neej kijk.... anders dan gaan wij er ons nu niet meer zoveel mee bemoeien want kweet zelf heel goed hoe irritant dat kan zijn.... als er wat gebeurt dan hore we dat vanzelf wel... denk ik....
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Loof' date='Jun 23 2004, 04:39 PM'] Weet je wat et is... kweet niet wat et is :D: neej kijk.... anders dan gaan wij er ons nu niet meer zoveel mee bemoeien want kweet zelf heel goed hoe irritant dat kan zijn.... als er wat gebeurt dan hore we dat vanzelf wel... denk ik.... [/quote]
benk helemaal met je eens loof en ja ze verteld me nog wel is wat dus we blijven zeker wel op de hoogte
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...