Jump to content

Nieuwe TOP van PCZ


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

De TOP (dat bovenste van de site als je hier via de normale weg komt) is sinds vandaag een beetje anders...

Ik zou graag jullie op en aanmerkingen horen over de hele top, dus kleuren, knoppen, beweging, duidelijkheid, functie, mis je iets, iets te veel?

Zeg het allemaal! Zo word het alleen maar beter en mooier :d
Link to comment
Share on other sites

kvind t wel mooi :):

mar je venster is wel iets kleiner geworden nu
maja is goed mee te werke :):
Link to comment
Share on other sites

In versie 3 van PCZ was hij vergelijkbaar in grootte, was ook goed mee te werken. Maar je hebt gelijk, het is van 50 pixels naar 110 pixels gegaan (zou je ook niet denken! - het lijkt wel 4x zo groot) Ik neem ook aan dat steeds meer mensen websites bekijken op 1024*786 monitor resolutie, dan is er zeker geen probleem.

Ook is het zo dat er best heel veel sites zijn met zon grote (of zelfs grotere) TOP, ik denk dat het vooral komt omdat er nu opeens zon groot verschil is ontstaan.

Bedankt voor je feedback :)
Link to comment
Share on other sites

Ik kan de Z wat meer een Z uitstraling geven, dan zal ik zelf nog een stukje bij moeten tekenen (ik heb er al een deel aangemaakt - het was eerst nog erger).

Bedankt voor de complimenten en op/aanmerkingen. Ik zal proberen er wat mee te doen :)
Link to comment
Share on other sites

k zag het vanmiddag voor het eerst, en het viel gelijk op. Ziet er supergoed uit :):
en idd die Z zag ik ook eerst voor een 2 aan, juist omdat die letter zo anders is als de andere. (en dan te bedenken dat we hem zelf hebben uitgezocht toen)

Maar t ziet er PROFESSIONEEL uit, heb ik vanmiddag ook al in de sb gezegd  (Yes)

(Wat ik me afvroeg: kan dat logo ook rechtsom draaien.......? )
Link to comment
Share on other sites

@ 007, het zou rechsom kunnen draaien ja. Maar dan heb ik eric nodig en ik weet niet hoe lang die nog op vakantie is.
Link to comment
Share on other sites

[color=blue]Tziet dr toppie uit!! egt waar!!! tis un 1x een heel stuk vrolijker geworden!![/color]


[color=red][b]Edit PC-freak: Zo doe je dat (zoals radoforce zegt, ziet het er dan zo uit):[/b][/color]
[code][COLOR=blue] TEKST [/COLOR][/code]
Link to comment
Share on other sites

Er word druk aan gewerkt, ook het menu moet nog helemaal omgebouwd worden enzo... maar dat schijnt nogal heel lastig te zijn (zijn al 6 mensen mee bezig)

maargoed ik moet leren!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
die onderste 2 van de vijf adressen mogen wel weg hor, want waarom zal je amfketels erbij zette (is nu wel over toch allemaal :s) en met die S is helemaal niks, met een Z onderscheidt je de site van anderen
Link to comment
Share on other sites

of draai PC-freakS.nl en [img]http://forum.pc-freakz.com/html/emoticons/censored2.gif[/img] komt te staan, of zet die 2 rechts neer, die zijn nogal afwijkend aan de andere 3 daarboven, dit ziet dr btje vaag uit... of haal ze gwoon weg zoals krop al zei :) maja, das maybe weer zonde want je hebt tog niet voor niets die domeinnamen... maar die bovenste 3 zijn tog de belangrijkstes lijkt me, en die andere 2, naja... btje apartes :) als je ze rechts gooit dan ziet t dr iig minder vaag uit denk k...
Link to comment
Share on other sites

rechts gaat iig niet, want niet elke pc heeft zelfde resolutie (zit in de achtergrond verwerkt)

S's weghalen kan, maar pc-freaks.* is erg in trek... kzal hem is op ebay gooien ofzo :) die .info van MK das gewoon omdat het honde zijn. (reden dat die er bij staat gefe ik je wel een keer op msn :) )
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...