Jump to content

BBQ @ PC-fre@k


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Radoforce heeft veel foto's gemaakt zover ikw eet. Ik heb zelf maar een stuk of 5 foto's gemaakt...

@ Rado, jij hebt het meteen over bedonderen en springt meteen in de verdediging, voel je je aangesproken? Ohja, wat ik je aanraad, vertel meteen bij je eerste kans alles wat je te vertellen hebt, je maakt jezelf nu een beetje ongeloofwaardig..(hoewel je best gelijk kan hebben)

Eerst zeg je dat hij gevallen is door jou en dr zat niks in, en dan 1:30 min later zeg je dat je hoorde dat ie nog een keer is gevallen, en dan nu een dag later valt ie op je schoen (met een klodder op de grond - hij was leeg) en maakt je veter net zon hard geluid als een pan van 500 gram? Maargoed, jij zegt het. Let voortaan alleen ff op hoe je het amml zegt, klinkt zo raar nu.

Weer ONTOPIC (soortvan)

Mn huisgenoten komen binnen 2:30 weer terug :p NOg ff de vuilniszak weggooien denk ik maar :d
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='May 31 2004, 12:16 PM']
@ Rado, jij hebt het meteen over bedonderen en springt meteen in de verdediging, voel je je aangesproken? Ohja, wat ik je aanraad, vertel meteen bij je eerste kans alles wat je te vertellen hebt, je maakt jezelf nu een beetje ongeloofwaardig..(hoewel je best gelijk kan hebben)

Eerst zeg je dat hij gevallen is door jou en dr zat niks in, en dan 1:30 min later zeg je dat je hoorde dat ie nog een keer is gevallen, en dan nu een dag later valt ie op je schoen (met een klodder op de grond - hij was leeg) en maakt je veter net zon hard geluid als een pan van 500 gram? Maargoed, jij zegt het. Let voortaan alleen ff op hoe je het amml zegt, klinkt zo raar nu.

[/quote]
een bijna lege pan
en ik verdedig me, omdat je mij beschuldigd van t kapot maken dat ik NIET heb gedaan
ik gaa niet iets betalen wat ik niet heb kapot gemaakt!
Link to comment
Share on other sites

[quote]Weet dr dan iemand ofdat er een tweede was, en wie dit was...?? [/quote]
Ziet dat eruit als beschuldigen? Ik laat nog steeds de optie open... Maargoed je bent nogal gauw op de kast dus. Zoals ik al zei, let dan op hoe en wat je zegt. Jij maakt het alleen maar erger, dus je verdenkt jezelf zowat. En zon pan wat zou dat nou kosten, een ding van de Hema... Bang dat je dan geen bar meer in je nieuwe kamer hebt ;) :p

Maargoed ik ga eten en dan ff de laatste rommel weg werken :)
Link to comment
Share on other sites

Bedrag blijft gewoon 4 euro hoorz..

Das voor de onvoorziene koste, stroom, kolen, water, opruimen van de bende...

Ik krijg nu van 7 mensen nog geld, HiP krijgt nog geld terug en van Radoforce krijg ik nog 50 cent. Neem het allemaal morgen mee!!! DINSDAG DUS! Dank U!

De personen zijn:

Jeannette
[color=green]Rianne > Betaald[/color]
Jordy
Kevin
Ans
Marlies
Marijke

Open bedrag: 4 euro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...