Jump to content

Memory, nieuw onderdeel van het forum!


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Test het maar eens, Memory!

Draai een voor een de kaartjes om (kan soms wat lang duren helaas :( ) en zorg dat je koppeltjes krijgt.

Ook laat ik jullie vrij in het toevoegen van Memory Packs, dat houd in dat je zelf 12 afbeeldingen van 60x60 mag maken (niet te groot aub) en wij die dan in overweging nemen om op te nemen in de packs (er kunnen er maar 3 in totaal dus het zal dan moeten wisselen)

Je kan de pack(s) naar mij mailen :)

Veel plezier ermee en laat ons weten wat je ervan vind :d
Link to comment
Share on other sites

die gebouwe in die grote steden is verreweg ut simpelst omdat je dan niet het plaatje hoeft te onthoude, maar alleen de plaatsnaam :)
Link to comment
Share on other sites

k ben dr al wel achter dat msn en memory niet samen gaat :):
Link to comment
Share on other sites

Het is eigenlijk best lastig! Vooral met die dames (set 3) ik kan dr een hele poos naar kijken, maar dan weet ik niet meer wie waar zat :p
Link to comment
Share on other sites

Lijkt er totaal niet op, andere kleur, andere layout, ander lettertype en andere functie. Dat is geen vergelijking.

Maargoed het gaat hier in dit topic over het spel zelf, dus ff ontopic houden!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='May 18 2004, 07:38 PM'] Lijkt er totaal niet op, andere kleur, andere layout, ander lettertype en andere functie. Dat is geen vergelijking.

Maargoed het gaat hier in dit topic over het spel zelf, dus ff ontopic houden! [/quote]
zow, doe s ff normaal joh! :p ik kreeg altijd op me kop als ik iemand warnde voor offtopic, zeg ik iets wat toch half on-topic is en dan begin je gelijk te zeiken
Link to comment
Share on other sites

kvind t niet eens echt offtopic eik > t gaat over het nieuwe onderdeel van het forum, de memory dinges dus, en k ben t wel met HiP eens
maybe iets anders bedenken, HiP kan toch aardig overweg met van die grafische dingesen, maak anders ff wa :)
Link to comment
Share on other sites

@ HiP (om alles te qouten is onzin)

[quote]Veel plezier ermee en laat ons weten wat je ervan vind [/quote]

dat staat er, gaat dus inhoudelijk over het spel.
Is dus niet half ontopic, dat bestaat zowieso niet, het is wel of niet en niet dr tussenin. De reden dat ik niet op mn kop krijg is omdat ik je niet warnde, ik gaf alleen aan dat jij het gesprek af liet dwalen. En dat zie je nu maar weer, alweer 3 posts offtopic en mogelijk een 4e.

Gelijk te zeiken... Hmm, wanneer had ik dan reactie moeten geven volgends jou? Morgen?

Tegen een MOD/Admin gaan is tegen te regels. Voortaan als jij het dus niet eens bent met mijn regime dan kan je me dat mailen/PMen dan hebben anderen geen last van het gezeik, ik wil je wel een kasn geven geargumenteerde dingen te mailen enzo. Mag ook naar andere smod/admin...

Mzzl

Update 2024:

@ Krop

Zover ik mij kan herinneren gaf HiP aan geen interesse te hebben in het maken van dingen voor de site. Dat zei hij zon week geleden..
Link to comment
Share on other sites

pfffffff, jonges....
maak ff n ruzie topic
andere mensen hebben geen zin in gezijk op ongepaste plaatsen

dus..
ONTOPIC maar weer, en niet meer over ruzies

Ik vind het een leuk spel, vooral omdat je veel geluk moet hebben om een ander in te halen

k ben benieuwd hoelang het duurt voor iemand een 17 of lager heeft...
Link to comment
Share on other sites

k had x met 1 foutje een score van 19
en zonder foutje een score van 20
maja s maar net of je 'per ongeluk' 2 dezelfdes aanklikt h
Link to comment
Share on other sites

1e x 18 maakte k prongluk n foutje dus 17 moet wel te doen zijn hor, tis wle verslavend trouwes :):
Link to comment
Share on other sites

na ask ut 1x gedaan heb
en kgaat t daarna weer doen, heb k altijd die ouwes nog in me hoofd zitte :)
dus kw8 altijd ff :)
Link to comment
Share on other sites

Ik vind het een aardig spelletje, maar niet verslavend of zo  :angel-not:
Die cartoon-figuren hou ik trouwens niet uit elkaar, en de dames zien er amml even rondborstig uit, het lukt wel als je op de kleding gaat letten, maar die hebben ze bijna niet aan 8<$
De plaatjes van de bekende gebouwen lukken aardig goed. Maar eerst stond ik 4e en nu ergens in de 30 gloof k  :'(  maar dat mag de pret niet drukken.
Link to comment
Share on other sites

Bij memory gaat ut dr totg gewoon om dat je je geheugen goed gebruikt, tog niet dat je op ga schrijven waar wat zit :S:
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...