Jump to content

Recente Brommer topic verwijderd!


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[color=red][b]POST ALLEN LINKS/EXTERNE AFBEELDINGEN, GEEN DOELLOZE BIJLAGES!!!![/b][/color]

Voor iedereen die er poste, het recente brommer topic is verwijderd ivm het hooge bijlage gehalte wat verder geen nuttige database aanlegt voor later.

ik vraag jullie dan ook allemaal om voortaan of een link te maken naar de afbeelding of naar pagina:

> gebruik de knop HTTP:// (boven het text hok bij het maken van een post) en vul de URL van de afbeelding/site in. (rechtermuisknop op de afbeelding>eigenschappen)

OF

> gebruik de knop IMG (boven het text hok bij het maken van een post) en vul de URL van de afbeelding in (rechtermuisknop op de afbeelding>eigenschappen)

Dat ziet er dus zo uit bij het maken van je post:

[code]
[URL=http://www.dewebsite.nl/afbeeldingen.html]De website met afbeeldingen[/URL]
[/code]

[code]
[IMG]http://www.dewebsite.nl/afbeelding.jpg[/IMG]
[/code]

Ook wil ik Sharkie op zijn taalgebruik wijzen! Denk aan je medemens! Lees nogmaals de disclaimer. Zulke uitingen zijn hier niet gewenst!!!

[color=red][b]POST ALLEN LINKS/EXTERNE AFBEELDINGEN, GEEN DOELLOZE BIJLAGES!!!![/b][/color]
Link to comment
Share on other sites

Die zet je maar on-line op n gratis lycosje ofzo :): en dan doorlinken!
Link to comment
Share on other sites

Kan ook ja Kros, maar ut is wel iets anders gebaseerd geloof ik :s
Maakt ook niet zo uit, gaat om de foto's als hoofddoel.

Gudde heb je gelijk in, op mn TODO lijst staan een webbased filemanager voor op lycosjes... Kan van pas komen :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...