Jump to content

ex-SMOD HiP Gebanned


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[quote]Mark, Just be yourself, the Mark we all know off before all the gossip about that stupid game...[/quote]
Ej ronald, dat klinkt heel coel :): maar meen je et ook, omdat je dr dat jerry-ding bij heb gzet? trouwes, volgens mij is mark vanaf 'n half uur gleje nie meer gebannd, waar istie nu dan?!
Link to comment
Share on other sites

Dat meen ik ook ja, de Jerry! emoticon erbij omdat ik hoop dat het ook bij hem overkomt (zoals bij Jerry Springer)

Hij is unbanned (even dubbel check)

Maar dat hij er weer op kan, wil niet zeggen dat hij er dan ook weer op komt...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='May 10 2004, 11:00 PM'] njah k vind ok wel vaag dat ie dr himml niet tegenin gaat dat ie gebant wordt.. [/quote]
ik kan wel weekje zonder pc-z hoor :)


[quote name='PC-fre@k' date='May 17 2004, 10:14 PM'] Maar dat hij er weer op kan, wil niet zeggen dat hij er dan ook weer op komt... [/quote]
nou.. ik wil wel ff checken wat jullie over me eilen hoor.. :p

HIP (verwijderde post): [i]waarom kan ik m'n eigen posts al niet meer verwijderen? (heb van 2posts nlk 1 gemaakt)[/i]

[color=red][b]Reactie PC-fre@k:[/b][/color] Post is verwijderd. Een normale gebruiker heeft niet de optie om zijn of haar eigen posts te verwijderen. Je zult dus voortaan gewoon de post moeten editen en moeten vragen naar een moderator ofdat hij/zij het wil oplossen. Edited by PC-fre@k
Link to comment
Share on other sites

Misschien heeft mark het wel gedaan.. maar is hij egt zow dom?? hy wist tog dat ronald overal agter komt?? ik zal gelijk un andere email aanmaken, andere naam op pc-freakz enne andere leerlingnummer.. en al die doen!!  8<$ Ik bedoel.. selfs ik ben slimmer om dat te doen heej!! ik zal da egt niet gaan doen al weet ik dat ik tog door de mand val!! hy wist dat tog owk!! maar al heeft hy ut wel gedaan vink ut egt niet cowl!!  (No)
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...