Jump to content

Bin Laden biedt 10 KG goud!


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Tien kilo goud als beloning voor het doden van Paul Bremer, de hoogste Amerikaanse functionaris in Irak, of de secretaris-generaal van de Verenigde Naties Kofi Annan. Dat looft Osama Bin Laden uit aan diegene die dit weet te bewerkstelligen.

Bin Laden heeft dit laten weten middels een video-boodschap, die op een Arabische website is geplaatst. Ook degene die een Amerikaanse of Britse militair of burger doodt, mag een kilo goud in ontvangst nemen. Een halve kilo goud is er voor de mensen die de moord op een lid van de andere aanwezige militairen in Irak op zijn geweten heeft, zoals Nederlanders.

Volgens de leider van Al-Qaida voldoet de missie aan een religieuze plicht. Het is voor het eerst dat Bin Laden een beloning uitlooft voor het doden van westerse functionarissen. Ook staat er een prijs op het hoofd van de afgezant van Kofi Annan in Irak, Lakhdar Brahimi. Laatstgenoemde houdt zich momenteel bezig met gesprekken betreffende de machtsoverdracht aan de Iraakse interim-regering op 30 juni. De beloning in goud zal ook bij een moord op Brahimi uitgekeerd worden.

De boodschap van Bin Laden kan gezien worden als reactie op de geldelijke beloningen, welke de Verenigde Staten hebben aangeboden het opsporen van sleutelfiguren rondom het terrorisme, zoals in Afghanistan en in Irak. Die beloningen lopen op tot een bedrag van 25 miljoen dollar. Uit voorzorg zijn de veiligheidsmaatregelen rondom de drie direct bedreigde personen, Bremer, Annan en Brahimi aangescherpt.
[b]
Bron: FOK.nl[/b]

Maffe kel!

Dus as ik daar rond loop kank afgemaakt worden voor 500 gram goud! (as ze denken dat ik iemand vermoord heb!)
Link to comment
Share on other sites

lijkt me nie bepaald fijn idee voor mensies in Irak... elke militair en een deel van de burgers heeft dus een prijs op zn hoofd :S:

lekker veilig gevoel en wat een motivatie om daar te blijven...

mgoed, als we nou een hoop allochtonen ff opleiden tot militair, en ze daarheen sturen zonder wapens... neen da kan tog nie :):

ze moeten die Bin Laden maar is snel oppaken denk k... in elk putje kijken maar :)
Link to comment
Share on other sites

hup alle nederlandse soldaten trug halen uit irak
as die mensen dus nie gholpe willen worden bij het opbouwen van een btje fatsoenlijke infrastuctuur e.d in dat land dan zoeken ze het maar lekker uit. En dat we dan de steun van de NAVO kwijtaken; is idd jmmr, maar scheelt ons ook weer heel veel uitgaven en dat kunnen we dan gebruiken op het begrotingstekort aan te pakke

mhoah zo beroerd ziet dit er niet uit dacht k zo... :)
Link to comment
Share on other sites

da vink egt vrot :S: iedere amerikaan telt dus gwoon voor 2 nederlanders, das discriminatie man!

mgoed nou ff wat serieuzer, amml weg daro, amml trug naar Nederland, geen gezeik!

Geen gezeik! Allemaal terug! Geen gezeik! Allemaal terug!
Link to comment
Share on other sites

Zal wel niet zo makkelijk te regelen zijn als wij willen, maar ik vind ook dat ze zich daar als een stel ondankbare honden gedragen.
Ze kunnen nu eindelijk doen en zeggen wat ze willen, en laten dat op deze onsympathieke manier merken.
Als ze het zelf zo goed weten, moeten ze alles zelf maar regelen, kijken hoe snel ze weer hulp willen van het westen, of van de VN.............. :whistle:
Link to comment
Share on other sites

heb Balkenende of 1 of andere hoge gozer al gereageerd drop of ze dr iets aan doen? mij lijkt ook meest logische, amml trughalen, wij willen ze helpen, hun willen nie geholpen worden, dan houdt t op, ze komen over tijdje vzelf gillend trug denk k :):

maar aan andere kant, als we amml weg gaan... heb je kans dat dr weer zo'n maffe gast aan de macht komt daar... en da moeten we ook nie hebben... mgoed, nederlandse soldaten mogen van mij hoedanook mooi trugkomen hoa :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...