Jump to content

Gestolen fiets op foto in de krant


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Grada Buntslag uit Amersfoort was vol verbazing toen ze haar gestolen fiets op de voorpagina van de krant zag staan. In de krant stond een foto van een visser langs de Eem in Amersfoort. Op de voorgrond was een snorfietser te zien die op zijn nek een fiets had, Grada's fiets die maandag was gestolen

Met de krant onder de arm toog ze naar het Amersfoortse politiebureau om aangifte te doen. Ze hoopte haar fiets weer snel terug te hebben. Al snel kon de politie de fietsendief in de kraag grijpen. "Hij heeft bekend. Het is een bekende van ons," aldus woordvoerder Aling van de politie.

Ondertussen zit Grada Buntslag nog steeds zonder haar fiets. Die is verkocht en de politie weet niet aan wie. "De verkoper is namelijk helaas niet in staat zich er iets van te herinneren," aldus Aling
[b]
Bron: FOK.nl[/b]

Dat is ff pech hebben.. Of moet je dat mazzel noemen?
Link to comment
Share on other sites

ja khoorde un nog veel mooier verhaal op de radio

een man uit zwolle gloofk daarvan was zn fiets gejat
naja hij zoeken op internet naar een nieuwe fiets ziet ie een fiets die hij wel heel veel op die van hem vindt lijken. Bij voorbaat ligt hij de politie al in en maakt een afspraak met de 'eigenaar' van die fiets. Als die gast dus daar is ziet ie inderdaad dat het dus ZIJN fiets is :).
er bleken ook nog meer gestolen fietsen in zn schuurtje te staan :)
man is opgepakt :)
Link to comment
Share on other sites

Ik vind het verhaal van Krop ook stoer hoor :p

Nog eentje bij mij in de straat.

van de vriend van een buurmeisje word een fiets gestolen. Hij woont zelf in oost (ofzo), de vader van het meisje vraagt wat voor fiets het is.. De jongen legt het uit, waarop de vader zegt. Oh maar die heb ik zien rijden!

Even later gaat de vader naar buiten stapt de schuur in van mijn overburen (irakezen) en haalt daar de fiets van de jongen uit.

ZAAK OPGELOST

DAs ook leuk :p
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...