Jump to content

Man overleeft 6 spijkers in het hoofd


Gudde
 Share

Recommended Posts

Een bouwvakker heeft na een ongeval met een krachtig spijkerpistool zes spijkers in zijn hoofd gekregen. Woensdag hebben de artsen gezegd dat zij een compleet herstel van de man verwachten.

Drie spijkers zijn doorgedrongen tot de hersenen van Isidro Mejia, en
Link to comment
Share on other sites

Is dat echt?

Damn das dan heel bizar vind ik!
Link to comment
Share on other sites

[url="http://frontpage.fok.nl/"]Fok![/url] daar komt t vandaan :): echtheid van het bericht twijfel k ook wel over, maar die foto vink best realistisch, zo ziet dat dr nou eenmaal uit..

(8) For a hill men would kill! Why they do not know! (8)
Link to comment
Share on other sites

'k vind 't ook wel heel erg bizar: 6 spijkers in je kop, das nie niks (als het ook echt waar is)
Hij heb wel wreeeeed veel mzzl iig. :):

Die foto ziet 'r trouwens wel realistisch en coowl uit. :P:
Link to comment
Share on other sites

Helemaal kloppen doet die foto niet!

2 spkijers aan de zijkant (wang - net naast de kaak, en net boven het oor) en een heel stel in zijn nek, bij zijn ruggemerg. En de volgende ochtend praatte hij al. Eerlijk gezegd denk ik dat die gast zon last van zn kaak heeft dat ie niet eens kan lullen..

Ast op RTL nieuws komt dan gloof ik ut pas :p
Link to comment
Share on other sites

uhmz... t lijkt erop alsof t achterhoofd van die man op de tafel ligt... en ook dat dr spijkers 8erin zn kop zijn ingeschoten... ist wel zo slim om iemand met spijkers 8erin zn kop met zn achterhoofd op een tafel te leggen?

krijg je maybe van die taferelen als: "hey, zn hoofd lijkt wel stukkie boven de tafel te zweven!" > "da kan tog nie, duw zn kop dan iets harder naar beneeje..."

maar k ben geen expert in r
Link to comment
Share on other sites

vindk netjes hor :)
maar tip voor die gast: volgende keer helmpie op :) scheelt vast een paar spijkers :)
Link to comment
Share on other sites

Tjah.. Die doet het zelf en niet dwars door zn kop heen!

Sommige geloven zijn wel een beetje vaag hoor...
Link to comment
Share on other sites

Vind ook, ziek als je een beetje spijker door je lijf gaat jassen. 8<$

btw; die man hoeft niet perse op een tafel te liggen lars; hij kan ook rechtop zitten, net als bij de tandarts. Maar misschien ligt ie wel, week nie...
Link to comment
Share on other sites

mjah dan nog opt plaatje ist niet dat die spijkers uitsteken aan de achterkant van z'n kop ofzo, dus liggen kan gewoon lijkt mij...
Link to comment
Share on other sites

miss stond ie wel op ze kop en is de foto ook op ze kop genomen en drna weer gedraaid :s
wat een gelul zeg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...