Jump to content

Rx


Blufflovergirl
 Share

Bij wie past Rx het bestuh  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ik niet... hij moet jacky maar eens met rust laten denk ik.. althans, volges mij ziet jacky het nlk nie zitten met robbert

en overt algemeen: hij probeert gwoon met iedereen :) oft luk is wat anders... :o
Link to comment
Share on other sites

what te f*ck, waarom zet je mij erbij (neem aan dat ik de enige jolanda ben hier) vind rianne het best, want jacky was beetje niet zo heel erg blij dat robbert en ronald langs waren gekomen, maar misschien denkt rianne hier wel heel anders over :whistle:
Link to comment
Share on other sites

Volgens mij moet Robbert eens even goed nadenken of hij wel verliefd is op iemand, of dat hij iemand wil hebben > het maakt niet uit wie als hij maar verkering heeft

Want in het laatste geval zal dat voor het betreffende meisje niet leuk zijn

dan kun je idd beter single zijn, en w88 wat de toekomst zal brengen
Link to comment
Share on other sites

[quote name='007' date='Apr 28 2004, 11:05 PM'] Volgens mij moet Robbert eens even goed nadenken of hij wel verliefd is op iemand, of dat hij iemand wil hebben > het maakt niet uit wie als hij maar verkering heeft

Want in het laatste geval zal dat voor het betreffende meisje niet leuk zijn

dan kun je idd beter single zijn, en w88 wat de toekomst zal brengen [/quote]
zijn dat even wijze woorden!  *applaus!*
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Retrail' date='Apr 28 2004, 08:16 PM'] Tss, en mij dan!? [/quote]
Br33Z4h $L3tJ3 :p je gaat tog geen 'tss' zeggen jonge! :s :o

magoe.. ik denk idd dat robbert beter single ken blijven, dat zal ie wel ff blijven ook, want voor zover ik weet lukt t aml nie zo goed bij hem :p
Link to comment
Share on other sites

ja... ik nam het maar ff op voor het zwakke geslacht :P: nee hoa, maar as jij nie wil, moet robbert zich gwoon ff inhouden en iemand anders zoeke :):
Link to comment
Share on other sites

[img]http://pc-freak.pc-freakz.com/3meiden/meiden123.jpg[/img]
dat zijn: steffanie > daisy > marina

marjolein is zusje van krop, hek geen pic van en cediene week nie eens wie dat is :P:

de rest ken je wel neemk aan
Link to comment
Share on other sites

foto van marjolein staat op dr [url="http://forum.pc-freakz.com/index.php?showuser=421"]profiel[/url] hier op pc-freakz, de 8erste van de foto

en k heb welis foto van cediene gezien op ene cu2, maar volges mij is die nu weg, want ken m nie meer vinden :):

veel suc6 met alle dames robbert :p
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...