Jump to content

PC-freakZ.com Polo's


Retrail
 Share

Recommended Posts

Geen idee, Ronald gaat vandaag het logo perfectioneren. Hij zei ook nog dat hij naar Jeanine haar vader moest. Want hij kan shirts bedrukken.
Het heeft even geduurd, maar nu komt er toch echt beweging in. :d
Link to comment
Share on other sites

Voor de mensen die niet kunnen wachten, ga zelf een shirt kopen dan. Ik heb meer te doen, en ik d8 toch iemand te horen over overgaan...?? Dat heet een contaminatie geloof ik..

Maargoed, de shirts komen wanneer het daar de tijd voor is. Er zijn nog zat dingen te doen. En hoe zou er een shirt moeten komen als er nog niet eens een logo is!? En als ik nog niet precies de kosten weet, en als ik nog niet met een dame naar Jeanines pa ben geweest om de shirts te bekijken..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Jun 2 2004, 07:02 PM'] Voor de mensen die niet kunnen wachten, ga zelf een shirt kopen dan. Ik heb meer te doen, en ik d8 toch iemand te horen over overgaan...?? Dat heet een contaminatie geloof ik..
[/quote]
k ken de contaminatie nie vinde :):

& btw: wrom moet er een dame mee nar nien vader?
Link to comment
Share on other sites

Haha, neej dr zijn dames type shirts (strakker enzo, :p) en heren type shirts...

De contaminatie, 007 zegt heel vaak tegen me dat ik wel over moet. Maar ondertussen gaat ze wel steeds klusjes verzinnen die ik dan snel zou moeten doen en dan wellicht niet over ga. Dus wat wil je dan? Wachten en dat ik over ben, of nu de shirts in handen hebben en dat ik niet over ga... Das de contaminatie :p
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...