Jump to content

Nieuws v/d dag


Krop
 Share

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[quote name='007' date='May 26 2004, 12:27 AM'] Mijn nieuws is nu dan Krop z'n avatar het niet doet > weg knijn

er staat nu een rood kruisje [color=red]X[/color] [/quote]
Oorzaak:

[b]Lycos Tripod is tijdelijk niet bereikbaar wegens onderhoud.


Wegens Technisch onderhoud zijn Tripod Member's pagina's momenteel niet bereikbaar. Probeer later nog een keer toegang te krijgen tot deze website.


Onze excuses voor het ongemak.
Het Lycos Tripod team. [/b]
Link to comment
Share on other sites

Ik zie dat het knijn er weer is bij krop z'n post :D:

Verder nieuws (=eik van gisteren, maar toen heb ik bijna geen nieuws gehoord of gelezen)

[u]Prins Bernhard jr. krijgt zoon.[/u]
Prins Bernhard jr. is dinsdagochtend vader geworden van een zoon. De pasgeborene krijgt Sam als roepnaam.

De volledige naam van het tweede kind van Bernhard en Annette is Samuel Bernhard Louis van Vollenhoven. Volgens de Rijksvoorlichtingsdienst is het kind 'kerngezond' en ziet hij er volgens vader prins Bernhard 'geweldig' uit. De baby woog bij de geboorte 3.460 gram.

Zij hadden al een dochtertje, Isabella, dat in 2002 werd geboren.
Link to comment
Share on other sites

Groot nieuws > gisteren was onze poes verdwenen  :'(  , maar vandaag ( eik vannacht om 0.30 uur ongeveer ) kwam hij weer terug. Hij had vreselijke honger er dorst, en was erg uitgeslapen > we denken dus dat hij ergens opgesloten heeft gezeten.
De hele fam. was erg blij  :D:  =8)  :rofl:  (Yes)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mijn nieuws van de dag is, dat ik na een soort van ruzie in de sb midden in de nacht nog een mailtje heb verstuurd naar
Link to comment
Share on other sites

:S: wat een vreselijk kutmailtje... alsof t nog nie genoeg was dat madame de bemoeial hoop van me jatte, heeft ze dr mooi een goeie vriendin permanent van me weggenomen :S:

oeh als k nu ga zeggen wat k denk... nee doet k maar nie

mijn nieuws van de dag: I've rediscovered anger in its purest form
Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat iedereen elkaar met rust moet laten en niet moet bepalen wat een ander moet doen. Zeker niet in zulke situaties... Als iemand een psychiater nodig heeft zal die persoon deze wel zoeken. Hier los je niks mee op, je maakt het alleen maar erger!

Mijn nieuws: Ik was een lettertype kwijt, en nu weet ik hoe die heet maar heb ik hem nog niet :p
Link to comment
Share on other sites

Ik heb het lettertype gister nog gevonden! Bedankt o.a. Letzlo!

Ik heb vandaag geleerd dat ze een kijkoperatie doen met behulp van 2 glasvezelkabels! 1 voor het lichtje en 1 voor de camera! Cool man!!! (vroeg ik me altijd al af ;) - en ik weet dat meer mensen zich dat afvroegen)
Link to comment
Share on other sites

Mijn nieuws van de dag: De ruzie met Letzlo uit "Uitgepraat" en dus voorbij !!!!!! (Ik opgelucht natuurlijk, want ik hou helemaal niet van ruzie  :'(  )

vond dat jullie dat echt wel mochten weten............. :):
Link to comment
Share on other sites

ja nou ja, mijn nieuws van de dag is dat ik dus jarig ben vandaag :): zo ff naar de Hema, taart ophalen dan lekker stemme :): toese maken nog :S: en dan weer leren :S: lekker hoor zo'n verjaardag.. mgoed morge mini feesje dus t komt goed :D:
Link to comment
Share on other sites

Mijn nieuws van de dag is dat ik weer is errug vroeg ben opgestaan (half 5) en de hele dag (tot 22.15 uur) bezig ben geweest met schoonmaken en verhuizen, en nu ben ik ook nog zo gek op van alles op deze site te willen lezen en posten ;)
Link to comment
Share on other sites

Vandaag was echt alle hardcoremuziek van me pc weg. Had me zusje gedaan! wtf  Ik heb nog wel wat kunnen redden. En ik ben erachter gekomen dat me zusje veel meer uitspookt. Er stonden allemaal ranzige foto's op me pc! wtf  wtf  wtf

*** dag dus!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...