Letzlo Posted May 8, 2004 Report Share Posted May 8, 2004 mijn nieuws van de dag: Ik heb Monkey Island 1 & 2, complete serie van Police Quest en King's Quest, bijna complete serie van Space Quest en de complete serie Leisure Suit Larry!!! mooi man als iemand toevallig nog de originele Space Quest 1 heb (nie de remake dus) en/of Space Quest 3, of ie da ff wil zeggen tegen me, k zou ze graag willen hebben eik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted May 8, 2004 Report Share Posted May 8, 2004 Mijn nieuws vandaag: [b]Bedenker Sasser bekent[/b] UTRECHT - 08/05/04 - De 18-jarige man die wordt verdacht van het bedenken van het Sasser-virus heeft bekend. De middelbare scholier is vrijdag bij de Duitse stad Rothenburg an der Wuemme gearresteerd. Het ouderlijk huis van de verdachte werd doorzocht, over zijn identiteit wil de politie nog niets bekend maken. Ook over de manier waarop de verdachte is opgespoord, maakt de politie niets bekend. Het Duitse weekblad Der Spiegel schrijft dat de verdachte mede is opgespoord met hulp van de Amerikaanse inlichtingendiensten CIA en FBI. Het Sasser-virus besmette wereldwijd duizenden computers door misbruik te maken in een zwakke plek in het besturingssysteem Windows van Microsoft. Vooral particuliere gebruikers werden gedupeerd. De Sasser-worm verscheen vorig weekend. De worm verspreidde zich niet via e-mail, maar via de achteringang van computers. Het virus lijkt al over zijn hoogtepunt heen te zijn. [color=red]Hij heeft kans om 5 jaar gevangenisstraf te krijgen[/color] Als ze er maar voor zorgen dat hij daar geen computer heeft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 9, 2004 Report Share Posted May 9, 2004 respect voor die gozer, vind t tog op 1 of andere manier wel koewl dat iemand zo'n virus ken maken mijn nieuws van de dag: [b]Ajax landskampioen!!![/b] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted May 9, 2004 Report Share Posted May 9, 2004 [quote name='Letzlo' date='May 9 2004, 04:19 PM'] respect voor die gozer, vind t tog op 1 of andere manier wel koewl dat iemand zo'n virus ken maken mijn nieuws van de dag: [b]Ajax landskampioen!!![/b] [/quote] Respect ja voor het bedenken en maken. Maar geen respect voor het verspreiden! Ik haat het echt al die klote virussen overal en nergens... Mailboxen stromen over! As die gasten nou eens doelgericht computers pakken, dan kank dr misschien ook nog wel om lachen... Maar nou, nee. Vind het klote streken, ga dan PC's hacken (cracken) ofzo das dan beter.. Mijn nieuws van de dag: 4 Hardeschijven gratis en voor niets, even opsturen @ Seagate en ik krijg nieuwes (3x80, 1x40=280 GB, voor NOP, GLOEDNIEUW!!!) (en nee ik deel ze niet uit.. - ben trouwens met 3 anderen bezig zelf te maken die geen garantie meer hebben) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 9, 2004 Report Share Posted May 9, 2004 [quote name='Letzlo' date='May 9 2004, 04:19 PM'] mijn nieuws van de dag: [b]Ajax landskampioen!!![/b] [/quote] idd dat is duidelijk het nieuws van vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 M'n ouders zijn 20 jr. getrouwd. /omg_smile.gif' class='bbc_emoticon' alt=':o' />)' /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 gefeliciteerd!!! ik heb goed nieuws en slecht nieuws: slechte nieuws dat we weer naar school moeten, en goeie nieuws dat k jenneke weer heb gezien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 10, 2004 Author Report Share Posted May 10, 2004 @negno: gefeli h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retrail Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 dat HiP is gebanned Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 m'n neef is sinds vdaag 20, maar da vink nie zo boeiend eik, want das n sukkel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Dat het bagger weer is in Belgie, en ik daar zo heen ga! [url="http://www.meteo.be/nederlands/index.php?menu=Menu1_4_2_1"]http://www.meteo.be/nederlands/index.php?menu=Menu1_4_2_1[/url] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 13, 2004 Report Share Posted May 13, 2004 'k ben nou lekkr super bompa, vink wel cool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 14, 2004 Report Share Posted May 14, 2004 ik ben soort van nogal ziek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 14, 2004 Report Share Posted May 14, 2004 Mijn nieuws van vandaag is dat de proefschrijfvoorwaardetoets verviel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 17, 2004 Report Share Posted May 17, 2004 Lekkr voetbaltournooitje gehad en de meeste punten van allemaal gehaald, alleen niet officieel kampioen omdat we een gemengd team hadden en dus waren we min of meer gediskwalificeerd. En voor iedereen die het niet leuk vond dat we meededen. Ik kon er ook niet veel aan doen en ik heb zo goed als ik kon me aangepast aan het niveau en zo sportief als mogelijk gespeeld. 't was wel warm en 'k voelde me wel enigszins lullig tegenover de andere teams Mgoed, 'k heb er allemaal vrede mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Mijn nieuws van de dag is dat ik geen nieuws van de dag heb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 21, 2004 Author Report Share Posted May 21, 2004 mijn nieuws is: dat balkenende nu bij beatrix 'in huis' gaat werke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Mijn nieuws van de dag is: dat er alweer een kroonprins is getrouwd met een 'burger'meisje - Filippe (of zo ) van Spanje met Letizia ( een journaliste) [url="http://www.casareal.es/boda/enlace/enlace.html"]http://www.casareal.es/boda/enlace/enlace.html[/url] Vorige week ook al Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 23, 2004 Author Report Share Posted May 23, 2004 die van noorwegen toch ook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 @ Krop, Niet die van Noorwegen, die is al een paar jaar getrouwd en heeft al een dochtertje: Alexandra gloofk, is niet zo lang geleden geboren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Net gehoord, en de herhalingen gezien Michael schumacher is ERUIT, hij rijdt de rit niet uit EINDELIJK krijgen andere een kans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 mjah k hebt de nieuwe plus, enk vind um bes cool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 arjan vb heb op vakantie zn poot gebroken, en nie zo'n btje ook... best nogal kut voor m... sterkte bremen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Voor mij geld 't zelfde als gudde en letzlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Wat ik nu tog heb gevonden............. een site die lijkt op PC-freakz, maar dan over Royals en zo je voelt je er zo thuis, zelfde kleurtje en manier van inloggen en zo [url="http://s7.invisionfree.com/Europese_Monarchieen/index.php?act=idx"]http://s7.invisionfree.com/Europese_Monarc...dex.php?act=idx[/url] Maar die site is er nog niet zo lang, en er zijn 10 members Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts