Jump to content

[F1] Jos test volgende week een Jordan


Radoforce
 Share

Recommended Posts

Het voorgaande bericht
[quote]Snelle terugkeer voor Jos? 


De hernieuwde samenwerking tussen Jos Verstappen en Trust zou wel eens heel snel resultaat kunnen opleveren voor de Limburger. Volgens het AD zouden beide partijen namelijk opnieuw om de tafel gaan zitten met het Jordan-team. Dit op vraag van Eddie Jordan die naar het schijnt heel snel een nieuwe rijder nodig zou hebben.


Een wederoptreden van Verstappen in Imola later deze week lijkt echter haast uitgesloten te zijn. Jordan zou deze ochtend wel al naar Dordrecht afzakken om daar samen met marketing manager Philips, Trust CEO Perridon en Verstappens manager Vermeulen te spreken. Die laatste zou enkele duidelijke eisen van Jos meekregen hebben.

De Nederlander zou garanties willen dat Jordan er alles aan doet om de EJ14 beter te laten presteren. Bovendien wil hij ook eerst enkele dagen met de wagen testen om niet helemaal onvoorbereid te moeten terugkeren. Dit alles maakt een terugkeer in Imola heel onwaarschijnlijk, maar de kans bestaat wel dat Jos in Barcelona opnieuw deel van het startveld zal uitmaken.

Vast staat dat Jordan nog steeds interesse heeft om hun Trust-sponsoring uit te breiden aangezien het team dringend geld nodig heeft. Dat zou Verstappen wel kunnen leveren aangezien die niet enkel op geld van Trust mag rekenen, maar ook op enkele miljoenen van Muermans. Jos lijkt dus alle troeven in handen te hebben.

Trust-baas Perridon zou zich ook willen schikken naar Verstappens sportieve wensen en dan blijft enkel de vraag over wie het loon van Jos zal betalen. Een probleem dat enkele maanden geleden het grootste struikelblok bleek te zijn. [/quote]

het volgende bericht
[quote]"Jos test volgende week Jordan" 



Volgens betrouwbare bronnen zal Jos Verstappen volgende week een testsessie uitvoeren voor het team van Jordan. De Nederlander zal op het circuit van Vairano hoogstwaarschijnlijk de kans krijgen om de Jordan-bolide de sporen te geven. Mocht de test beide partijen goed bevallen, is de kans groot dat Jos wellicht al in de Grand Prix van Spanje het stoeltje van de tegenvallende Giorgio Pantano kan overnemen. 

Nadat in de winter de onderhandelingen met Jordan al stukgelopen waren leek het over en sluiten voor Verstappen, maar de Limburger lijkt nu toch weer volop in de race voor een Formule 1-stoeltje. De Italiaan Giorgio Pantano, die in de winter het laatste Jordan-stoeltje nog voor de neus van Jos wegkaapte, lijkt nu al uit de gratie te zijn bij teambaas Eddie Jordan.

Diverse bronnen meldden ons dat Jos inmiddels benaderd is om volgende week op Vairano een testsessie uit te voeren. Het team ontkent dit nog altijd, maar in de Formule 1-wereld worden feiten meestal zo lang mogelijk ontkend dus dat hoeft niet veel te zeggen. Het team bevestigde immers wel dat 'er samen met Trust gekeken wordt naar diverse mogelijkheden'.

Niet alleen Jos Verstappen is in beeld bij Jordan. Ook Christijan Albers zou volgens onze bronnen kunnen rekenen op het testrit. Deze zou plaats moeten vinden aan het eind van dit seizoen. Bovendien is Jordan in gesprek met Mercedes. Eddie Jordan hoopt dat de Duitsers zijn team volgend seizoen van motoren willen voorzien. Albers, op dit moment in de DTM actief voor Mercedes, zou hierdoor uitstekende papieren hebben om in 2005 een Jordan-stoeltje te veroveren. 

[/quote]

[color=red]YES[/color]


Wordt vervolgd. Edited by Radoforce
Link to comment
Share on other sites

kzie liever dat albers of bleekemolen in de formule 1 komt, dan een terugkeer van Jos Verstappen, hulde voor Jos hoor, hij blijft Neerlands beste coureur, maar hij wordt ondertussen ouder en de hoop op een egt topteam is denk ik tog wel vervlogen bij hem. Daarbij komt ook, dat als hij egt graag had willen rijden, dan had hij z'n manager wel ontslagen,

maar goed, ik dus voor het talent.
Link to comment
Share on other sites

hoho,

volgens alle officiele persberichten van Trust en Jordan, zijn de eerdere onderhandelingen met het Jordan team afgeketst omdat op het allerlaatste moment Rothengatter opeens een miljoen extra vroeg voor Jos, iemand met hart voor de Nederlandse autosport, moet weten dat je er sowieso al blij mee moet zijn dat Jos zou kunnen rijden. Met deze actie toonde die geen hart voor Jos Verstappen, maar alleen voor de harde centen, dat hoort er ook bij, maar had eerst maar gereden, want eerlijk is eerlijk, Jos Verstappen is geen topcoureur.

en nog even een persoonlijke dingetje, ik kijk al 8-9 jaar de Formule1, ben geabboneerd op tijdschrijften over de Formule, ik ben dus wel degelijk een echte fan, maar dat wil niet zeggen dat Rothengatter een goede manager is. Hij was een goede manager, omdat hij Jos in een auto kreeg, dit jaar heeft hij jos uit de auto weten te houden. dan heb je voor mij afgedaan en lijkt het mij duidelijk dat het tijd wordt om eens iets anders te doen Edited by vdw
Link to comment
Share on other sites

[quote]

Gisteren werd bekend gemaakt dat Trust officieel sponsor is geworden van het Jordan-team. Daarmee werden de kansen voor Jos Verstappen ineens weer groter. Teambaas Eddie Jordan laat echter weten dat er dit seizoen geen comeback voor Jos Verstappen in zit. Wel laat de Brit doorschemeren dat Verstappen misschien testrijder kan worden. 

Nick Heidfeld en Giorgio Pantano blijven de racerijders van het Jordan-team. Dat heeft Eddie Jordan vandaag weer bevestigd, nadat een woordvoerder van het team dat ook eerder deze week aan ons liet weten. Jos Verstappen mag wel hopen op een plek als testrijder.

Eddie Jordan zei vandaag in San Marino de Nederlander verder te willen helpen: "Er kan een testovereenkomst met iemand getekend worden of er kan een groter team op zoek zijn naar een rijder. We gaan Jos helpen als we daartoe de kans krijgen." Jordan sluit ook een terugkeer van Verstappen volgend seizoen niet uit.

Jordan zei over onderhandelingen in het voorseizoen: "We hebben geprobeerd iets voor elkaar te krijgen, maar om een aantal redenen lukte dat uiteindelijk niet. Ik heb daarom de rijders gekozen die ik nu heb. Daar zijn contracten over getekend en daar zullen we ons aan houden." Na het afbreken van de onderhandelingen kreeg Eddie Jordan dreigbrieven toegestuurd door Nederlandse racefans.

"Jos is een goede coureur en ik ken hem al een geruime tijd. Ik zal hem zo goed mogelijk helpen", belooft Jordan.


[/quote]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...