Jump to content

Heb je iets leuks beleefd??


~mayow~
 Share

Recommended Posts

vanaf vnochtend 6 uur al op :S: kmoes nog ff me duits leren voor vandaag... Kom ik erachter op school dat als je een onvoldoende heb, dat je hem dan mag overmaken!!! Blijkt dus dat dat altijd mag van Fraanje!!  :handsup:  KLAsSUH!! En vmiddag even taartje eten
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Vadaag hebk weinig leuks gedaan....
Gister daarin tegen ben ik met mijn mama en broertje en zusjes en astrid naar Scheveningen geweest :): was egt pret
Lekker weer gahad enzo alleen het zeewater is nog best koud :P:

mjah... vanaaf Swoerd he... word vast ook leuk :)
Link to comment
Share on other sites

@ lein: voor zoiets gebruik je de[img]http://forum.pc-freakz.com/style_images/1/p_edit.gif[/img]knop

en vdaag hebk lkkr uitgeslape
en heerlijk met mn gitaar meegespeeld op trigenling :d
ow btw: een bierviltje als plectrum gebruiken is niet egt handig :d
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='May 21 2004, 05:01 PM']ow btw: een bierviltje als plectrum gebruiken is niet egt handig :d[/quote]
Oude pasjes kun je heel goed gebruiken als plectrum :D: btje op maat knippen en bijschaven, maar dan gaat het best
Link to comment
Share on other sites

ja schoolpasjes bijvoorbeeld
maar die ben k alledrie kwijt
een geodriehoek moet ook wel kenne denk
Link to comment
Share on other sites

Denk dat een geodriehoek een btje te stug is. Klein btje vering moet er wel op zitten. BTW hoe kom jij in de mediatheek als je geen schoolpasje hebt????

Maar nu ff ontopic: ik heb vandaag al aardig wat shouts :D:, en dat zonder dat het dag was. is dus een goed begin van de dag, ziet er veelbelovend uit.

( @ Letzlo: je hoeft niet bang te zijn da k je inhaal, want k moet veel doen vandaag, maar niet op de pc, dus je zult wel riant bovenaan blijven staan)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='007' date='May 22 2004, 09:01 AM'] Denk dat een geodriehoek een btje te stug is. Klein btje vering moet er wel op zitten. [/quote]
valt wel mee hor, van die vering, je ken ook met centen goed tokkelen/rammen, net wat je wilt :):
magoe, ofk wat leuks heb bleefd? gister nie echt, et enege leuke was dak 'n uur met ila heb gebeld en ok 'n flinke tijd met mrieke en dak flodder heb gekeken (opgenomen)
maar da gaak vdaag inhalen :D:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='007' date='May 22 2004, 09:01 AM'] BTW hoe kom jij in de mediatheek als je geen schoolpasje hebt????
[/quote]
na 6 jaar kenne ze mij onderhand wel
en k heb zo'n cjp pas (die wel verlopen is)
dus dan kom k wel binne :):
Link to comment
Share on other sites

Gisteren Gijs gezien op de pc via de cam. (Y)

En het leuke van vandaag moet nog komen ( hoop ik), hoewel vroeg opstaan altijd leuk is en dat heb ik vandaag al gedaan - ong. 6 uur was t :D:
Link to comment
Share on other sites

gistere @ asperse markt gweest, was geen drol aan maar met de juiste mensen ist altijd gzelleg zoiets :D:
saves bbq bij m'n carnivore oom, heerlek! en naar de kermis in G'malsen gweest, twas mooj, voor 20 euro toch 2 lolly's, 'n lampie en 'n dobbelsteen-sleutelhanger!! die schuifautomaten > verslavend...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...