Jump to content

Heb je iets leuks beleefd??


~mayow~
 Share

Recommended Posts

  • Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lars > wa heb je dan die middag daarvoor gedaan ;)
Ik heb btje geslapen.. vakantie gevierd.. pcZ gekeken.. en in Ldam..
nie eg boejend dus, kort samengevat :D:
Gisteren wel een hele 'humoristische' film gekeken met Mriek en MlieZ
'1 zakdoekje voor mlie aub..' whahahah, was klijn beetje sielig ;) Edited by ~[{Rianne}]~
Link to comment
Share on other sites

Gisterre avond wilden lkkr gaan BBQen buiten, alles klaar gezet maar toen werd het ineens errug donker... we hadden toen de BBQ maar in de schuur gezet en zijn we binnen gaan eten.. twas wel heel geellig in het donker :)
Link to comment
Share on other sites

Gistermiddag benk bij me kleine broertje geweest :) Tgaat egt super goed met um.. hij heeft nog wel pijn maar das logisch :): Hij heb zelfs alweer gegeten en keihard gelachen :D:

En gister ochtend hebk fijn weer gwerkt :)
Link to comment
Share on other sites

gisteren naar rinkytoys geweest (nee, geen speelgoedzaak) echt iets voor VDW om daar ff te gaan kijken denk ik :) is wel 70km rijden :s

en heb 2speed gereviseerd, alleen wil me brom nie echt meer starten zeg maar :s
Link to comment
Share on other sites

Nu bij Karst aan het kijken, zit alweer in zijn rolstoel!! en in een heel relexte schommel gezeten voor gehandicapten. En vnaaf FITNESSE!!! He'k wel zin an!! met Mlie. En morge naar Tiel, WINKULUH!! :): En savonds weer Shrek kijke! Dus Ri verveel zich nie!
Link to comment
Share on other sites

Mini Loof is hier gweest!!!  (Yes)  (Yes)  (Yes) !!! was lagge!!! hahaha onder ut paard door hoor!!! hahahhaha en ze heeft Meary uitgerede!!! de les ging goed!!! daarna nog ff Shrek 2 gspeelt, int gras gzete met de beeste en bloemetje gmaakt! :P: was eg leuk!  (Yes)  (Yes)  (Yes)
Link to comment
Share on other sites

Gister was leuk!!! Ik ging bij muhn nicht achterop op de fiets ginge we naar Culemborg! en onderweg reed er zown hongaar op ons af tusse de 13 en 17 ofzow....en toen moes ie ook naar Culemborg....nou toen reed ie met ons meej! je werd er gek van! Do you have a Sigaratte? NO! Thats a shame!! hij bleef maar prate....zei tie sow: You don't talk much! en later zei tie show toen we omhoog moeste fietse.....i can push you if you want....een stuk of 10 keer waar we telkens op antwoorde No!!! Nou later vroeg te ook nog..Do you have a boyfriend? We zow voor de lol: Yes!! Hij sow: No no no! What's his name? Ik: Paul! hij: Paul? 0oow hahahaha en toen we in Culemborg ware ging ie weer trug :S: !
maarjah...was wel lagge :P:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...