Jump to content

Goede doel...


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Ik heb eigenlijk een idee..

Overal is wel een sponsor actie voor.. Maar nog niet voor PC-freakZ.com

Misschien kunnen jullie proberen op een of andere manier geld te werven voor PC-freakZ.com. Als zijn het maar 1 of 2 euro's alles is welkom en compenseert een beetje voor ons in de kosten.

Indien je iets voor ons hebt, neem dan met mij kontakt op en ik zal zorgen dat het ten goede van de site gebruikt word.

Het is niet zo dat ik smeek voor geld ofzo, maar aangezien we ook verder nog geen sponsor hebben en ik denk dat iedereen die hier weleens komt een euro of 2 kan missen lijkt het me helemaal geen slecht idee...

Andere ide
Link to comment
Share on other sites

Dat zal niet gaan lukken denk ik... School heeft al wat tegen de site (vd Velde en Meel waren het erover eens dat we het beste de site konden sluiten :s) Mafkezen...
Link to comment
Share on other sites

dat krijgen ze echt niet voor mekaar hor; iedereen is vrij om een site te maken behalve als er copyrights ofzoiets worden geschonden maar dat is gloofk niet.

Meel moet gwoon zn mond houwe, maar een andere actie? uhmm

ja of een sponsor zoeken, maar k denk eik niet dat er een onderneming is die er profijt van heeft als die hier sponsort das het probleem denk k
Link to comment
Share on other sites

Als je een spronsoraktie wilt houden moet je ook zeggen waar het geld voor gebruikt wordt.

Dus dat betekend een lijstje maken met je [u]kosten[/u] en [u]opbrengsten[/u]
Vooral de kosten moet je goed op papier of de site zetten, zodat mensen weten wat er met hun geld gebeurt :angel-not:

En ook duidelijk maken wie je bereikt met je site, en wat het eventueel voor meerwaarde heeft voor andere gebruikers dan van HLC.

Anders geven ze niets
Link to comment
Share on other sites

Opbrengsten zijn die er? Die paar cent die ik krijg, dat duurt jaren voordat ik dat echt binnen heb denk ik.

Lijstje met kosten kan ik wel maken ja, is niet zon probleem. Meerwaarde gebruikers die niet op het HLC zitten.. Je eigen communitie, anders dan op de meeste sites hebben de gebruikers hier veel inbreng. (op een paar malle ide
Link to comment
Share on other sites

dat zeg ik (zie laatste stukje van mn post)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...