Jump to content

koppelen!!


luv u
 Share

Recommended Posts

  • Replies 567
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Koppeltopic!! niet een ik-ga-nie-op-de-schoolfoto topic!

mjah hoe staat ut koppele dr nou voor? volges mij word dr egt geen hol aan gedaan :):
Link to comment
Share on other sites

Msschien ist n idee om t topic n beetje uit te dunnen en al1 de zinvolle posts drin te laten, inclusief n overzichtje van de vrijwilligers
Link to comment
Share on other sites

kijk hebbe we ook alweer een achternaam drbij :)
zo komen we nog s erges op zo'n zaterdagmiddag :)
Link to comment
Share on other sites

k zou tog best graag gekoppeld wille worde, majah as jij dr niet zo'n zin in heb (daar vink ut iig erg op lijken) dan vink dat erg jammer
Link to comment
Share on other sites

srry gudde lijkt er idd op dat ik er geen zin in heb, maar ik ken bijna geen vwo5/6ers dus weet ook niet precies met wie ik je dan zou kunnen koppelen :'( begrijp ook wel dat het niet zo heel aardig van mij is, maar d8 dat het een stuk makkelijker zou zijn om mensen te koppelen :wierd:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='luv u' date='Apr 4 2004, 03:54 PM'] naja, sorry hoor :'(  volgens mij wil er hier iemand heeeeeeeel erg graag gekoppelt worden (he HIP :D: ) maar volgens mij ken ik hier de mensen een neit goed genoeg om ze te kunnen koppelen:S [/quote]
tsja dan houd t op he :): tog jammer... maar je heb denk k wel gelijk, je moet iemand wel btje kennen om te kunnen koppelen :): maar aan andere kant, dit probleem had je kunnen verw88, mgoed...

andere mensen die t initiatief willen voortzetten? :): t blijft natuurlijk een leuk idee he :):
Link to comment
Share on other sites

nouw v5/6ers kenk zelf amml wel, maar dats nou niet iets waarvan ik zeg: 'Ja daar wil ik mee gekoppeld worde!!' niet lullig bedoeld tegenover hullie, want de meeste zijn hartstikke aardig :):
Link to comment
Share on other sites

Kwil niet veel zeggen, maar dit gelul helpt dat koppelen natuurlijk niet. Het is allemaal door elkaar heen lullen over de meest uiteenlopende onderwerpen, het enige wat dit topic overeind houd zijn de warschuwingen tussendoor van HiP om ontopic te blijven. Of werk snel naar resultaat toe, of sluit dit topic...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...