Jump to content

Tip-topic


Krop
 Share

Recommended Posts

zet hier je ideeen of aanmerkingen of foutjes neer die je ziet in v4.
zo kan het nog gebruiksvriendelijker worden voor iedereen

[color=red]EDIT PC-fre@k, hier een lijstje met reeds gevonden/opgeloste fouten.

Poll > Verkeerde script, juiste geplaatst vraag is nog leeg.
Photo-Shoot > Vote werkloos, gemaakt.
Counter > Vandaag ... werkt niet goed, eruit gehaald.[/color]
[color=orange]Photo-Shoot > Rechtermuis = uit
News > table error
Photo-Shoot > Automatisch volgorde op NAAM > UP[/color]
(meer volgt...?)
Link to comment
Share on other sites

En hoe bedoel je dat?
De hoogte neem ik aan?

Dit is zodat er niet zo veel scrollbalken komen als het nieuws langer word. Ik denk alleen dat het mogelijk toch beter is een tweede scrollbalk te nemen bij het nieuws... (dan is het grootste wit gedeelte weg onderaan)
Link to comment
Share on other sites

hij ken de counter onderaan forum nie meer vinden

de link [lees de disclaimer] werkt niet

fun > happy tree friends > draaimolen, doet het bij mij niet

als je @ foto klikt voor vergroting (bij fotoshoots) dan jat ie een bestaand venster, soms komt dit nogal ongelegen!

njah.. da was voor vandaag denk ik zo..
Link to comment
Share on other sites

Is het misschien mogelijk om bij het fotocommentaar ook die andere smileys drbij te doen? :): deze bijvoorbeeld :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Mar 21 2004, 12:07 PM'] Is het misschien mogelijk om bij het fotocommentaar ook die andere smileys drbij te doen? :): deze bijvoorbeeld :): [/quote]
word aan gewerkt :)
Link to comment
Share on other sites

vote-systeem werkt :)

alleen ken je bter doen dat ie alle votes opteld lijkt me zo weet je nog nie welke populair is
Link to comment
Share on other sites

Naja over die top vijven, ik heb dit ding niet zelf gemaakt. Kzou niet weten wat hij uit de database haalt en hoe hij het berekend...

Als je wil proberen? Kom maar een keer langs ;)
Link to comment
Share on other sites

Dat niet alleen,

ik vraag me af ofdat jullie overzichtelijk het woord zelf wel begrijpen...

ofdat je nou 2, 4, 10, 20 of alles op 1 pagina hebt, het blijft even overzichtelijk. Je ziet alleen meer of minder van dat overzicht.... :s
Link to comment
Share on other sites

gwoon standaard all, want je bekijkt tog alle foto's als je erges geweest bent; duurt voor mensen met een dial-up alleen btje lang voordat alle foto's geladen zijn
Link to comment
Share on other sites

standaard ALL kost bergen met bandbreedte! Want niet iedereen kijkt in 1 keer alles, en als ze alleen ff een foto willen laten zien en steeds all openen... (n) Betaal jij mn rekeking? Offe we moeten ff flinke sponsors zoeken!!!
Link to comment
Share on other sites

Als ik alles laat zien, dan krijg ik OF helemaal niets OF ik moet geluk hebben en na 10min. komen de fotos verschijnen, dat is dus geen optie lijk mij....

Maar 20 als max is eik te weinig als je even snel naar een foto halverwege moet en de optie 'alles' niet werkt :o
Link to comment
Share on other sites

k doet eik altijd gwoon alles late zien en da duurt tog meestal hooguit maar n mnuutje :):

wa maak dit toetsebord n herrie trouwes :o  (jaja zit n x bneje joh)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...