Jump to content

PC-freakZ Logo !?


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Zoals je denk wel kan zien (niet) staat er nergens een pc-freakz.com logo. Dit komt omdat we nog geen geschikte gevonden hebben.

Nu vraag ik jullie hierbij een logo te verzinnen (wel redelijk) voor jullie site, indien jouw ontwerp word gekozen zal je logo op een T-Shirt worden gezet en zal jij de eerste kopie er van krijgen!

Ontwerpen kan je maken in Paint, Fireworks, Flash, zelf tekenen en inscannen je ziet maar! Post ze hier of mail ze naar webmaster@pc-freakz.com

(Yes) Happy Designing!!  (Yes)
Link to comment
Share on other sites

Dat kan ja, als jij het daarna ff inscant..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ziet er wel netjes uit  :handsup: , alleen als je dat op shirts zet, komt het denk ik niet zo heel snel over, omdat het in 2 stukken is geknipt... ik denk dat in een stuk toch iets duidelijker is  :kewl:
Link to comment
Share on other sites

omdattie minder smal is, kan je hem in z'n geheel groter printen, waardoor denk ik het toch wel goed komt, ook zou ik bijvoorbeeld de www. en de .com een donkere kleur kunnen geven zodat pc-freakz wordt geaccentueerd.
mhja, volgens mij ben ik de source-file kwijt :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Mar 2 2004, 05:32 PM'] ziet er wel netjes uit  :handsup: , alleen als je dat op shirts zet, komt het denk ik niet zo heel snel over, omdat het in 2 stukken is geknipt... ik denk dat in een stuk toch iets duidelijker is  :kewl: [/quote]
Ben ik het ook mee eens, ziet er netjes uit, maar dat in 2-en geknipt vind ik niks. Ook is de naam nu in 2 delen geknipt, niet echt duidelijk als mensen dat zo lezen.

Effect is wel leuk gedaan, ohja we doen hierzo meestal PC en de Z groter, om accent erop te leggen, vooral de Z omdat als ze en S doen ze op een heel andere site komen!
Link to comment
Share on other sites

duidelijk, aangezien ik toch de source kwijt ben zal ik morgen eens kijken of ik nog wat tijd over heb. is het ook toegestaan op aleen PCZ te doen? en dan klein(er) eronder www.pc-freakz.com ?

Ook hoorde ik van mensen (toch krop?) dat t beetje te zakelijk is, is misschien ook wel zo, ik zal kijken of ik daar wat mee kan (of vind je dat meevallen ronald?)
Link to comment
Share on other sites

Een logo hoeft niet de hele naam te bevatten,

op een shirt komt de url er toch wel voluit bij :)

dus zoiets als

___
P /
/ C
___

Maar dan mooier natuurlijk :p
Is ook toegestaan hoor, kan je ook veel meer mee!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Paternoplaat ----------- om een mooi sjabloon te maken

is te koop        voor 1,50 euro

bij [color=blue]Quiltcare, [/color]
Nieuwstraat 67, 
4141CB Leerdam,
0345 611399
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...