Jump to content

Nou Word ie helemaal mooi


The Doctor
 Share

Recommended Posts

Juist, de feestcomissie (schrijf je dat zo ^o)) heb ze uitgenodigd, dus dan valt dr nix aan te doen he, die hebbe dus liever dat de mafkete|s de foto's maken :)
Link to comment
Share on other sites

Eerst toestemming van de graaf...

Op internet komen ze zeker weten al niet... want dan ga ik toch eens een woordje spreken met de graaf enzo...
Link to comment
Share on other sites

Ik heb het er met Vermeulen over gehad, en die vind het niet op zijn plaats dat de foto's zouden mogen maken.
Link to comment
Share on other sites

Ik keek net ff bij die sukkels op hun site, ff kwalitet checken...
Nou gudde, krop, ik geloof dr niet in hoor...

Ik keek  naar Fotoshoot Lexmond 24-01-2004 (bovenste uit het lijstje)
Ik zie zo al 3 "errors" de eerste foto die je laad is kei sloom, en het rode ogen gehalte is niet mis. Ook zijn er een aantal foto's (heb niet alles bekeken) die errug donker zijn.

Ik denk dat we dat af en toe allemaal hebben. En dat dan voor foto's van 100 KB. Ik denk toch echt dat je het verschil in foto's 50 of 100 KB nauwelijks tot niet ziet. Maarja dat moeten we een keer testen dan, beiden zelfde foto maken... :p

Maarja daar zullen we het wel nooit mee eens worden, dit is ook leuk trouwens:

[i]Afzender: Neutraal - donderdag, 29 januari 2004 om 12:31
Waaom moeten jullie zon rel maken tussen de PC-freakZ en de [img]http://forum.pc-freakz.com/html/emoticons/censored2.gif[/img]
Nog dommer is het nemen van die domeinen, dat is alleen maar uitlokking. en nu vergelijk je jezelf met hun. Dat is niet de bedoeling denk ik zo...[/i]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...