Jump to content

Ranks van members


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

1 Newbie 0
2 Member 20 
3 Senior Member 50
4 Advanced Member 100
5 Bompa 250
6 Super Bompa 500
7 Super Elite Bompa 1000

Het getal erachter geeft aan bij hoeveel posts je dat krijgt, het getal ervoor geeft aan hoeveel blokjes je hebt bij je naam.

Is er iemand die hier nog een leuk idee voor heeft? Of er nog een stap tussen zou willen? Misschien dat ik het nog doe ook :)
Link to comment
Share on other sites

k zou graag punte krijge voor mn shouts, msschien n optie? :)

btj offtopic tog wel weer :) Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

nog 1tje enk heb 4 blokke jah :)
Link to comment
Share on other sites

Sow en hoe, maarre niet te bijdehand he menneke
Link to comment
Share on other sites

Jonge lees eerst ff verder, k reageer tog op iemand die wat tege mij zegt of niet soms?


wrom staat t bericht waarop k hiermee reageerde dr nie meer bij :s Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

Ik vind ook dat er voor de normale members (ik zit toch vast aan mijn kruisjes :p) een groot gat zit tussen

4 Advanced Member 100
5 Bompa 250
6 Super Bompa 500
7 Super Elite Bompa 1000

Misschien zou je dat iets moeten verkleinen (d.m.v. meer ranks :)) en omdat jij zo creatief bent moet je zelf de titles maar verzinnen ;)

Ik ben het ook met Gudde eens over dat je wat meer PCz zou moeten krijgen voor posts en topics.
Link to comment
Share on other sites

Minder, zodat al1 de pc-freak die dr al wat langer opzit wat mn zn naam kan doen?
Link to comment
Share on other sites

MoH heeft liever niet dat iemand dat doet denk ik
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Jan 27 2004, 08:30 PM'] MoH heeft liever niet dat iemand dat doet denk ik [/quote]
Als iedereen dagelijks, bij wekelijks of maandelijks denk ik ook wel, wordt het een rotzooitje, en weet niemand mee wie wie is... maar we kenne natuurlijk het aantal pcz + de prijs van nicknamechance omhoog gooie  :smoke2:
Link to comment
Share on other sites

Jah as je ut zo bekijk terecht, maar zo vaak zal iemand tog niet van naam gaan wissele? en zelf benk trouwes van mening dat die kleurtjes tog wel n gratis optie moge zijn, dus kleurtjes gratis en naam n flinke prijs aan verbinde
Link to comment
Share on other sites

Ruben, als er geen groot gat zou zitten, dan heb ik straks 15 plaatsen en passen al die blokjes er niet meer op. Of ben je zo op de maximale level. Das ook minder vind ik.

NU is het nog een echte strijd (net zoals de shoutbox ;))

PCz voor shouts, nee helaas, dat is net iets te simpel en vliegen de PCz de deur uit...

EDIT:

Bij start krijgt iedereen 50 PCz, en volgends mij kan je daar al aardig wat mee doen. Als de echte versie van de shop uit is, en dit board ook de hele klas 5 en 6 erop heeft :p dan zullen we eens gaan kijken naar de prijzen, de inkomsten, de salarisen (ja ik krijg elk uur 1 PCz, en een SMOD krijgt elke week 20 PCz, lkkr eerlijk) Zoiets kan ik ook doen voor vaste members. Maarja dr is nu nog erg weinig te kopen. Daar kan ik helaas nog niks aan doen zolang die shop nog niet af is (dit is een beta)
Link to comment
Share on other sites

Da van de shouts vink tog jammer :) zoude zo n berg pcz's mee te verdiene zijn, maar goed k denk niet datk dr nu nog op ga make eik, n kleurtje hek al en mn titel hebk ook al veranderd

En we shoute nog ff door dalek :) Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Jan 27 2004, 10:44 PM'] Ruben, als er geen groot gat zou zitten, dan heb ik straks 15 plaatsen en passen al die blokjes er niet meer op. Of ben je zo op de maximale level. Das ook minder vind ik. [/quote]
Nou, misschien meer ranks met hetzelfde aantal blokjes dan :)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...