Jump to content

Lach je krom!


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Datum: 27 jan. 2004
Plaats: Leerdam

Commentaar:
Vanaf vandaag hebben wij er weer een aantal nieuwe domeinnamen bij:
- www.mafketelz.com
- www.mafketelz.nl
- www.pc-freakz.nl


Hey hoe vind je die? Nooit gedacht dat ze zich zouden verlagen naar ons niveau en zichzelf meten als pc-freak  :rofl:

Nu is geen commentaar meer mogelijk, want ze gebruiken dezelfde naam als wij doen... En geen wonder dat die gasten altijd zeiken dat ze het allemaal gratis doen :p

-DM- toen ik je DIEP GEZONKEN verklaarde, wist ik nog niet dat je dit deed, maar ik geloof dat de bodem begint te verschuiven en je nog dieper gaat zinken  =8)
Link to comment
Share on other sites

K vond ut egt mooi toenk ut ging leze :d majah das mijn mening weer he :)
Link to comment
Share on other sites

Ohja nou niet zeiken dat ik begon, want ik post al niet meer in hun gastenboek :)

EDIT: Ik ben het met je eens, mijn dag kan ook niet meer stuk (hooguit bij meel)
Link to comment
Share on other sites

.nl .be .com .net .org .biz .info
Setup kosten 0 0 0 0 0 0 0
Prijs per jaar 21 25 19,50 19,50 19,50 19,50 19,50
Registratie periode 1 jaar 1 jaar 1 jaar 1 jaar 1 jaar 2 jaar 2 jaar
Forwarding Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis


Oftewel, 2x21+19,50=61,50 voor een geintje?
Link to comment
Share on other sites

hmmj jah maar natuurlijk ^o) (hmmz msn smileys doent dus nie hier :)) Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

Niet alle MSN smileys zijn hier ook, als je ze me ff stuurt incl de code die je dr bij wil. Voeg ik ze ff toe (niet te veel aub).

Die gasten worden trouwens flink afgezet bij [url="http://www.dolphin-is.nl/"]http://www.dolphin-is.nl/[/url] maarja dat ze zoeken ze maar weer uit hoor.
Link to comment
Share on other sites

Da doek thuis dan wel ffies, want hier op school kenk nie rechtermuisknopperen hoor :)
Link to comment
Share on other sites

Of je doet ze gwoon allemaal natuurlijk, dan kijk je gwoon ff [url="http://messenger.msn.nl/Resource/Emoticons.aspx"]hiero[/url]  maar al1 as je nix te doen heb hoor :)
Link to comment
Share on other sites

IK zal eens ff de smileys bende opruimen en ff kijken hoe snel ik die dingen ALLEMAAL heb toegevoegd :s

Ik ben toch vrij :p
Link to comment
Share on other sites

Jah ik ben eik ok vrij man, en dan zitk gwoon op school btje nutteloze berichte te poste en die shoutbox te vulle :) maar goed k vermaak me nog wel n uurtje of wa :)
Link to comment
Share on other sites

Slecht, straks ff naar markie 2 uur bij ut eiland, en daarna gaat ik ff briefje uittypen die ik aan de leraren moet geven, en dan gaat ik wel met die smilyes kloten. (tussendoor rip ik ook nog een dvdtje naar DivX (JA IK WEET NU HOE DAT WERKT!) en probeer ik dr ff ondertiteling bij te pleuren)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...