Radoforce Posted January 16, 2004 Report Share Posted January 16, 2004 (edited) De Tosty Herman Deze tosty heeft Italiaanse trekjes, smaakt naar pizza. Als je even tijd hebt, kan je hem maken. Het is best snel klaar. Benodigdheden:[list] [*]2 sneetjes wit brood [*]boter [*]Jonge kaas [*]ketschup (of spaggeroni) [*]Oregano of Italiaanse kruiden [*]Tonijn of salami (naar eigen smaak) [*]Tosty-rooster [/list]Je neemt een sneetje witbrood. Je smeert er een dikke laag boter op. Dan smeer je er een flinke laag ketchup op. (Dit doe je ook met de andere snee witbrood.) Vervolgens beleg je de ene snee met Jonge kaas. Daarover strooi je een klein beetje Oregano kruiden, of Italiaanse kruiden. Dan draai je een blikje tonijn open en doe je ongeveer de helft op de snee brood uitspreiden. Daarna leg je de 2e snee brood er op, en snij je het geheel doormidden. Dat stop je in het tosty-rooster. Een paar minuuten wachten, en je kan BUNKEREN! Let op: de tosty wordt in zijn geheel best wel DIK. Dus je moet een beetje rekening houden of je tosty-rooster wel zo'n dikke tosty kan verdragen. Mijn tosty-rooster (een oud ding) is een beetje lam geworden van al die dikke tosty's TIP: 1. Besmeer de buitenkant van de tosty in met een dun laagje boter, dan krijg je een lekkerder uitziende tosty. 2. Als je geen tosty-rooster hebt, kan je hem ook warm maken in de oven, let op OVEN, dus niet in de magnetron! Anders krijg je een slappe tosty. Neem van mij aan: Dit is lekker!! En ik kan het weten, ik heb er al zo'n 30 op! Edited March 13, 2004 by Radoforce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted January 16, 2004 Report Share Posted January 16, 2004 Perse tonijn? Of kan het ook met van die zalm uit een blikje? Wie weet probeer ik het morgen ff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted January 16, 2004 Author Report Share Posted January 16, 2004 (edited) je kan je tosty natuurlijk altijd aanpassen aan je eigen smaak en voorkeuren als je zalm lekkerder vind dan tonijn, moet je dat doen, maar de smaak wordt bepaald door het geheel. Edited January 17, 2004 by BI-J Herman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted January 17, 2004 Report Share Posted January 17, 2004 (edited) wat een werk! tosty is trouwens niet met een y volgens mij... ff offtopic ook nog: PC-fre@k, waarom ziek jou IP niet? D-Eye: Omdat je de IP's niet ziet van admins Goed geregelt toch Waarschijnlijk ook niet van Ruben (Smod) MoH: Als ik die van Ruben niet zou zien, zou vaag zijn, k zie die van me eige ook... Edited January 18, 2004 by MoH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted January 17, 2004 Author Report Share Posted January 17, 2004 (edited) nou, de hoeveelheid werk valt est wel mee hoor en als je er meerdere wilt eten, kan de de volgende vast besmeren terwijl je wacht toto de ander klaar is. Edit: In plaats van vis kan je ook salami gebruiken, of een andere soort van vlees, naar je eigen smaak. Maar voor een Lekkere Tosty zonder vis of vlees, komt er laten nog wel een recept. Edited January 17, 2004 by BI-J Herman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted January 17, 2004 Report Share Posted January 17, 2004 Nou euh... Ik heb het geprobeerd... Maar dan met zalm, waar k eerst een half uur mee bezig was om de graten dr uit te halen... Nou dankje de koekoek! Ik kom dr wel een keer zon ding eten bij jou Herman... OFFTOPIC: @ MoH, ik ben admin. Zegt dat genoeg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted January 17, 2004 Report Share Posted January 17, 2004 hahahahah, koop dan ook graat loze zalm. AH heeft het Ga je recept morgen proberen Herman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted January 18, 2004 Author Report Share Posted January 18, 2004 ah, das mooi maar pc-freak, ik hebjou nooit aangeraden om zalm te gebruiken in het recept staan tonijn of salami als je zalm lekkerder vind, moet je vooral doen wat jezelf het beste lijkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellie Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 Ik had het al een hele tijd geleden geprobeerd en ik vond het heel lekker. Maar ik hed er toen nog geen tonijn op gedaan maar ik vond het zonder tonijn ook lekker. Daarna heb ik het ook met tonijn geprobeerd en dat was ook lekker. Maar met zalm of zo heb ik het nog niet geprobeerd. Maar dat wil ik ook graag probeeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 [quote name='D-Eye' date='Jan 18 2004, 12:07 AM'] hahahahah, koop dan ook graat loze zalm. AH heeft het Ga je recept morgen proberen Herman [/quote] Ik was niet naar de winkel geweest, heb gewoon gepakt wat dr in de kast stond. En ja jij hebben dat ook hoor... EDIT: Dit was mijn resultaat, geen wit brood, en het eerste stukje was wel te eten, maar toen de andere helft.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 He Herman, moet bekennen dat het erug lekker was Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellie Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 He Ronald heb jij zo'n tosti aparaat met driehoeken??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 Ja, we hebben 4 verschillende tosti gevallen, zon rooster verticaal, en 3 horizontale, 1 met driehoeken, 1 met rechthoeken die je kan draaien ( rondom) en nog een met vierkanten gloof ik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellie Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 O ja. wij hebben een hele andere. Met 2 vakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retrail Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 Nou PC-Freak ik moet eerlijk zijn: Ik vind die tosti's van jou daar er toch niet echt smakelijk uitzien Het klinkt wel lekker helaas hebben wij geen tosti apparaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted February 24, 2004 Author Report Share Posted February 24, 2004 hier is het resultaat van (2 van de 8) tostys die ik heb gemaakt toen ronald bij mij was om te eten nou, die waren LEKKER mmmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts