D-Eye Posted December 7, 2003 Report Share Posted December 7, 2003 #466 Posted by: D-Eye (ban) - Dec 1 2003, 05:05 PM (delete) -------------------------------------------------------------------------------- We zijn opzoek naar een Super Mod. Heb je interesse mail ff naar webmaster@pc-freakz.com #468 Posted by: MoH (ban) - Dec 1 2003, 07:57 PM (delete) -------------------------------------------------------------------------------- k zal het wel weer nie moge zijn (s-mod) #469 Posted by: D-Eye (ban) - Dec 1 2003, 08:31 PM (delete) -------------------------------------------------------------------------------- ron volgens mij begint ie het te begrijpen #470 Posted by: MoH (ban) - Dec 1 2003, 08:32 PM (delete) -------------------------------------------------------------------------------- en tnx maar weer, ik zorg hier wel voor de meeste posts waar veel op gereageerd wordt... #471 Posted by: PC-fre@k (ban) - Dec 1 2003, 08:47 PM (delete) -------------------------------------------------------------------------------- Wil nog niet zeggen dat je SMOD kandidaat kan zijn... We moeten wel een SMOD hebben die een grote verantwoordelijkheid aan kan natuurlijk... #472 Posted by: MoH (ban) - Dec 1 2003, 09:20 PM (delete) -------------------------------------------------------------------------------- wil ook nie zegge dat hij altijd over me hoef te zeiken #473 Posted by: PC-fre@k (ban) - Dec 1 2003, 10:03 PM (delete) -------------------------------------------------------------------------------- je mogen elkaar gewoon niet zo denk ik... #492 Posted by: MoH (ban) - Dec 4 2003, 10:34 AM (delete) -------------------------------------------------------------------------------- d-eye gebruikt ook vaak zn capslock in de shoutbox. lullig om Neo-matrixman te waarschuwen als hij het ook doet... ehhh ja Gebruiken alleen maar capslock ik zie ze niet echt, jij wel ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retrail Posted December 7, 2003 Report Share Posted December 7, 2003 Oei oei! een Harde Linkse! Het wachten is op het antwoord van MoH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted December 8, 2003 Report Share Posted December 8, 2003 (edited) LOL wat moet ik hiervan vinden dan? als ik iets fout doe, zie ik mn eigen fout niet edit: gek dat je die capslock niet ziet h Edited December 8, 2003 by MoH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted December 8, 2003 Author Report Share Posted December 8, 2003 sorry maar ik heb nog nooit shouts gedelete, alleen iemand gebanned Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted December 9, 2003 Report Share Posted December 9, 2003 erg mysterieus hoor, ook slim om een nederlandse topic in een engelse forumsectie aan te mken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted December 9, 2003 Author Report Share Posted December 9, 2003 Blijkbaar heb je nooit andere topics in dit [u]FreakerZ (chat)Room[/u] gelezen? hmm, kan je engels. Doe anders ook de vertaling erbij voor je [quote]Topic: Lezen!, Please Read Ok, I'll write this in English so that most people can understand. This is a Dutch forum, and if you want to post, you must be able to understand Dutch reasonably well. When posting write only in Dutch please, this is a forum in which to speak dutch not any other language. Thank you Mods [/quote] Vertaling: OK, ik zal dit in het engels schrijven zodat de meeste mensen het kunnen begrijpen. Dit is een Nederlands forum, en al wil je posten, moet je Nederlands kunnen begrijpen. Als je post doe dit dan in het Nederlands alsjeblieft, dit is een forum waarin we Nederlands praten en geen andere taal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retrail Posted December 10, 2003 Report Share Posted December 10, 2003 [quote name='D-Eye' date='Dec 9 2003, 01:30 PM'] Blijkbaar heb je nooit andere topics in dit [u]FreakerZ (chat)Room[/u] gelezen? hmm, kan je engels. Doe anders ook de vertaling erbij voor je [quote] Topic: Lezen!, Please Read Ok, I'll write this in English so that most people can understand. This is a Dutch forum, and if you want to post, you must be able to understand Dutch reasonably well. When posting write only in Dutch please, this is a forum in which to speak dutch not any other language. Thank you Mods [/quote] Vertaling: OK, ik zal dit in het engels schrijven zodat de meeste mensen het kunnen begrijpen. Dit is een Nederlands forum, en al wil je posten, moet je Nederlands kunnen begrijpen. Als je post doe dit dan in het Nederlands alsjeblieft, dit is een forum waarin we Nederlands praten en geen andere taal. [/quote] Lol, volgens mij leest niet iedereen dat D-Eye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted December 10, 2003 Author Report Share Posted December 10, 2003 Zag het toevallig staan, was aan het opschonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts