riesbaat Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Hoe gaan de examens bij jullie tot nu toe..voor degene die examens hebben natuurlijk . Bij mij gaat het wel redelijk . Tot nu toe 1 onvoldoende al, maar daar was ik al vanuit gegaan (Wiskunde B 1,2). Nederlands ging wel redelijk, wel een voldoende waarschijnlijk. En voor scheikunde heb ik een 7 op mijn eindlijst. Alleen morgen nog tekenen..dat wordt een ramp , maar een 3.5 moet wel te halen zijn. Dan sta ik nog een voldoende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 uhh ja.. k'heb al men Praktijk examens al gehad, waarschijnlijk allemaal voldoende afgerond maar je moet je ook wel schamen wil je zakken voor de examens: tafels en stoelen schoonmaken, en knutselen verder alleen nog maar Bio gehad, die was serieus zwaar kut! en kmag hopen dak daar een voldoende voor heb! morgen nog nederlands en dan nog wiskunde en engels! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted May 31, 2006 Report Share Posted May 31, 2006 Kom ook weer es kieken op pc-freakz... Examens! K ben zo afhankelijk van de normeringen! biologie / nederlands / tekenen best slecht gemaakt!! Economie hoopk dak beetje goed heb gemaakt.. hij ging wel lkkr maar toen k aant nakijke was ging het nie zo goed! oftewel de her is in zicht!!.. k ben onwijs afhankelijk van die kut normeringeN!! Leer j daar j eigen hemaal verrot voor!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted June 3, 2006 Report Share Posted June 3, 2006 Ik ben dik onderuit gegaan op Wiskunde.. dus ik knijp um best! Engels en nederlands ging goed! dus ik hoop dat ik daarvoor in zo verre een goed cijfer heb dat ik het met wiskunde kan compenseren.. maar dan moet ik wel veel geluk hebben, want waarschijnlijk is wiskunde ver onder een 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco's Posted June 3, 2006 Report Share Posted June 3, 2006 Ik ben benieuwd of mijn vriendin geslaagd is nederlands en engels heeft ze wel gered alleen wiskunde en economie zijn twijfels Gister lekker examens feest van haar gehad ja ja nu al haha maar dat doen ze elk jaar op die school soort van feest om te vieren dat iedereen het overleeft heeft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 Jaaaa hoooooorr Me is [b][u]GESLAAGD!![/u][/b] Vet vet vet beterr.. vanavond cijfers halen! KUT JDJ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Op dit moment: [img]http://img99.imageshack.us/img99/1042/12he4.jpg[/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Kees wacht in spanning Maar aan allen die geslaagd zijn proficiat! Aan allen die niet geslaagd zijn, ook proficiat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 GESLAAGD \o/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 (edited) [quote name='Keezy' post='80833' date='Jun 15 2006, 12:28 PM'] Op dit moment: [img]http://img99.imageshack.us/img99/1042/12he4.jpg[/img] [/quote] Kezus!!!! zie ik daar mirc ipv van examenbundels? 'k vind 't trouwens ook wel eng veel op m'n avatar lijken Edited June 15, 2006 by Negno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts