Sis-Loof Posted April 25, 2006 Report Share Posted April 25, 2006 [size=3]Zo ff een nieuwe neverendingtopic er bij....[/size] [color="#FF0000"][b][i][center]Voor de diehards lama's onder ons wel bekend! De gehandicapte zin. [/center][/i][/b][/color] Wat is de bedoeling. Simpel. We nemen een letter die je niet in je woordjes mag gebruiken. Bijvoorbeeld de R. VOORBEELDJE: [size=4][b]Dus, zoals je ziet, in deze zin staat hij niet.[/b][/size] Succes! [b]Zullen we maar beginnen met de letter [size=4]S[/size] ??[/b] [color="#33FF33"][center][b]Vertel maar wat je vandaag hebt gedaan!!! [/b] [/center] [/color] [center]Good Luck![/center] Dat wordt een eitje voor mij! Ik heb vandaag lekker gewerkt, in de zon gezeten en een boek gelezen. Ook nog even op het internet gezeten en onze pagina bijgewerkt. Geen eten gekookt maar friet gehaald en vanavond ook nog even bij het kinderkoor gedirigeert. [size=1]Moet er notabene bij nadenken wat ik in type..[/size] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 25, 2006 Report Share Posted April 25, 2006 Ik heb vandaag onder andere een heerlijk puntje pizza gegeten, net mn kamer een beetje opgeruimd en ben nu het Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted April 25, 2006 Report Share Posted April 25, 2006 Ik ben gisteren weer heerlijk wezen snacken, en morgen heb ik een snipperdag dus gaan we niet snacken. De letter F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted April 26, 2006 Report Share Posted April 26, 2006 Ik verveel me helemaal de pleuris dus hier mijn zinnetje zonder de bovengenoemde letter. de letter E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 Vandaag is voor mij nog maar kort, ich bin krank! Last van hoofdpijn, ook hoop slaap nodig. Dussss... (wat 'n kutlttr!!!) M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 (edited) Dit is een eitje. Vandaag heb ik niet zoveel boeiends gedaan. Ben even de scooter weg wezen brengen. En verder ben ik naar school geweest. Dat was het wel. a Edited April 27, 2006 by Blufflovergirl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annemieke Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 Ik heb onwijze pijn in mijn spieren door het steppen, dus ik heb me rustig gehouden... even op school geweest en verder stil gezeten! de letter R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 Vandaag mooi een flinke fietstocht gemaakt, beetje zonde alleen van de wind die je af en toe flink tegen hebt zeg.. De volgende is de T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zopje Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 Vandaag naar school gegaan, waar eigenlijk helemaal niks bijzonders gebeurde... De volgende is de letter N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco's Posted April 30, 2006 Report Share Posted April 30, 2006 Met moeite heb ik dit stukje getypt, erg lastig maar leuk Next = O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts