The Doctor Posted April 13, 2006 Report Share Posted April 13, 2006 Ik zie hier nog geen topic van the godfather, toch wel een heel dik spel voor ook de pc lijkt mij? heeft iemand hier em al? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 13, 2006 Report Share Posted April 13, 2006 (edited) Mn broertje wil hem wel heel graag, dus ik zal eens gaan kijken Oh, ik heb hem al gevonden. Download nu, mensen met FXP toegang.. Edited April 13, 2006 by PC-fre@k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 13, 2006 Author Report Share Posted April 13, 2006 haha die heb ik niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron@ld Posted April 13, 2006 Report Share Posted April 13, 2006 wie heeft dat wel dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 13, 2006 Report Share Posted April 13, 2006 Zoals eerder gezegd kan er info ingewonnen worden dmv een PM. ONTOPIC Inmiddels heb ik hem in bezit, nog eventjes uitpakken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Hij leek me vet, ik heb gehoord dat de gameplay kut was toen heb ik Tomb Raider Legend gedownload en ben die gaan spelen... vervolgens godfather vergeten te proberen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Godfather heeft mn broertje gister gespeeld, kan je zeker je agressie wel in kwijt zeg ps. Tomb Raider moet alleen nog even uitpakken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 (edited) Niet echt mijn type besturing... Ik sla eerst 30x mis voor ik raak sla, terwijl ik gewoon rechtermuisknop, linkermuisknop en weet ik veel wat allemaal tegelijk in (moet) drukken... En die auto's rijden ook maar vaag... Verder vind ik het wat tegen vallen. Je schiet op 1 punt van de auto, en Edited April 18, 2006 by HiP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts