Jump to content

{Voetbal} wat vind jij van de play-offs?

Remco's
 Share

Recommended Posts

Heey allemaal,

Zoals jullie weten zit het seizoen er al weer bijna op,
nog 3 speelrondes en dan is het gedaan.

Zoals bekent is zijn daarna de play-offs.
Nu is mijn vraag: Wat vinden jullie van deze play-offs voor champions league. uefa cup en voor de nacompetitie? Vind je dit beter? Of heb je liever gewoon de nummer 1, 2 en 3 champions league, 4 en 5 uefa cup en 16 en 17 spele nacompetitie?

nouw nummer 1, 2 en 3 champions league vindk n prima idee :): helaas heeft nederland maar 1 ticket, dus je plannetje gaat niet door..
maar k wil eerst wel eventjes zien wat er amml gebeurd met die play-offs..

Ja sorry mijn fout, maar er zijn 2 tickets trouwens, 1 voor de nr 1, en 1 voor de play-offs

Klik [url="http://files.datawire.nl/uploads/images/8r_3tCevGa--sF7It3S-bQ/ronde_31_tussenstand.pdf"]hier[/url] voor het schema van de play-offs na speelronde 31

ja je zegt het zelf al, 1 van de 2 is voor de voorrondes..

maar die top 5 wisselt nog wel, moet nog maar zien dat ajax er aan mee mag doen..

als ajax bij de beste 5 blijft is Utreg verzekert dan europa :p

maar ik moet zeggen door die play-offs zijn ploegen wel gemotiveerd om beter te spelen om bij de beste 9 te komen of zelfs bij de beste 5 Edited by Remco's

ik ga zondag bij FC-Utrecht - Willem II kijken, Utrecht heeft op papier de slechtste tegenstander van de 3

( FC- Utrecht - Willem II , RKC - Ajax en FC-Twente - Groningen)

Dus FC-Utrecht maakt nog kans op een plekkie bij de beste 5 misschien wel op plek 4!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...