HiP Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 (edited) De oude TV was overleden.. nu hebben we dus een andere Uiteraard is het nu een breedbeeld geworden (met embilight, pixelplus2 en al die shit) Maar nu is het zo dat als ik de laptop er op aansluit om te gamen (of divx wil kijken) dat het beeld uitgerekt wordt. Bij GTA is het dan erg leuk dat er in de game de optie 'wide screen' zit, en je dus breder zicht hebt en er niets vervormd wordt. Maar nu is mijn vraag of er niet gewoon software is om het uitgangssignaal aan te passen (tegenwoordig zie je namelijk ook veel breedbeeld monitoren)? [img]http://hip.breezer-sletje.nl/beeld1.jpg[/img] [img]http://hip.breezer-sletje.nl/beeld2.jpg[/img] Edited March 20, 2006 by HiP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Bij mij regelt de software (enkel ATI drivers) die ik bij mijn laptop kreeg dit, bovendien zal ik daar niet snel problemen mee hebben aangezien mijn laptop ook breedbeeld is. Verder ben ik niet op de hoogte van "breedbeeld software" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 zou idd ff op de site van je grafische kaart kijken naar nieuwe drivers of iets in de richting. En dan kan je in vast ergens 16:9 of Widescreen aanvinken lijkt me. En anders kan je de TV misschien wel op 4:3 zetten...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted March 21, 2006 Author Report Share Posted March 21, 2006 hmz.. kzal eens kijken tv kan wel op 4:3 ja, maar ik benut liever alles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 als je alles wilt benutten krijg je hem breedbeeld omdat je tv dit ook is. Als je hem anders wilt hebben moet je de tv idd op 4:3 zetten of je een ander formaat dat je de boven en onderkant niet meer ziet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Auto-breedbeeld heet dat bij mij geloof ik. Word het beeld ingezoomt als het ware als hij toch 4:3 is... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts