HiP Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 N.a.v.: [quote name='geenstijl.nl']De leeftijdsgrens voor de verkoop van zwak alcoholische versnaperingen gaat omhoog van 16 naar 18 jaar. Alleen dit kan onze jeugd nog redden. Want het drankgebruik onder jongeren is [url="http://www.telegraaf.nl/binnenland/31967101/Bierverbod_voor_jongeren.html"]alarmerend[/url]. Sterker nog: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 je heb maar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Met drinken vind ik niks mis, een keertje dronken zijn is ook wel leuk, maar om je nou elk weekend lam te zuipen. Nah dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 hm... ik vind dat je best kan drinken als je uit gaat hoor, maar om je nu iedere week klem te zuipen?? dat zie ik dan ook weer niet zo zitten.. das toch ook niet leuk voor jezelf? moet je van anderen horen wat je allemaal gesjouwd hebt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annemieke Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 voor veel mensen is de grens moelijk te trekken he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 [quote name='Krop' post='79456' date='Jan 19 2006, 09:29 PM'] je heb maar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 Ik drink wel es w Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts