Remco's Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Jelle Klaasen klassekampioen FRIMLEY GREEN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Mooi hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Ik vind het erg leuk voor um, weer eens wat anders Nou heeft hij het over z'n vriendin h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 t zou idd ook gek zijn als die Yvanca opeens voor 'm ging staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joost_ Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 ach niet zeuren over zn vriendin man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 wat boeit t nou of zn vriendin knap is? Nou leuk voor hem, maar dat dartgedoe is een uit de hand gelopen kroegspelletje. Met de nadruk op spelletje. Ik vind er geen bal aan . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Darten volg ik niet zo, vind het wel goed van hem dat hij op zo'n jonge leeftijd zo'n toernooi kan winnen. Overgens vind ik het wel raar dat een iemand, die zelfs adminrechten heeft, zoiets onzinnigs zegt, maarja, het zal wel weer aan Kees leggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 @ Keezy: Op een forum gaat het erom dat je met elkaar discussieert. Daar hoort dit dus ook bij, wel jammer als een admin (en dus in dit geval de eigenaar) van jou hier niet aan mag deelnemen... @ Jansuh & Joost: Het boeit niet geheel hoe zijn vriendin dr uit ziet, maar dat is gewoon iets wat opvalt en ik vroeg me af wat jullie daar van vonden. Joost geeft al een beetje aan dat hij wel weet wat ik bedoel maar vind dat dat dus niet mag.. De reden is me eigenlijk nog onbekend. @ Krop: Hij had vast niet gewonnnen als ze voor hem ging staan idd ja Ik vind darten ook saai en dom en zo, maar in dit geval heb ik wel grotendeels die laatste euhm, wedstrijd gezien zeg maar. Zoiets als dit is dan wel weer leuk, maar jonge jonge steeds naar die pijlen kijken, kijken wie vroeger het meest zn handen gebruikt heeft en er nu ook nog goed mee kan richten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts