PC-fre@k Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Hey Mensen, [hide]Weet iemand een goede manier om het valideren van XP Home te omzeilen? We hebben hier een computer waarop een serial is gebruikt die niet meer gevalideerd kan worden door windows (meer dan 3 keer gebruikt). Er is al geprobeerd om met zo'n crack de boel aan de gang te krijgen. Windows blijft echter zeggen dat je moet valideren maar als je daarop klikt zegt hij dat je al gevalideerd hebt. Bovendien weet ik dat hij als de datum komt hij ook echt weigert te starten. Heb jij een oplossing? Graag binnen 3 dagen [/hide] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron@ld Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 (edited) mss oplossing uit mijn andere post in dit subforum wat? Edited January 9, 2006 by Ron@ld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 (edited) heb t idee dat k hier ook nog iets voor heb, of t staat al in de hidden ja dus kheb zo'n WGA omzeiler, k kan alleen geen bijlage toevoegen hier Edited April 1, 2006 by Krop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fks Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 waar staat die WGA omzeiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted May 27, 2008 Author Report Share Posted May 27, 2008 Ik heb thuis wel een paar van die tools denk ik. Beter kan je gewoon een SP3 VLK versie zoeken, hoef je helemaal niet te activeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts