The Doctor Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Ik krijg Service pack 2 maar niet geinstalleerd omdat ik mn xp gekopieerd hebt, en dus geen goede serial heeft..., weet iemand hier misschien hoe je dit kan omzeilen en wel gewoon sp2 kan installeren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron@ld Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 (edited) Ik heb nog wel een serial hier liggen... weet alleen niet meer hoe je de oude serial kan resetten [color=red][b]*EDIT: Ik heb wat gevonden.[/b][/color] - zorg dat je administrator-rechten hebt - open 'regedit' - ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\wpaevents - verander minimaal 1 cijfer van OOBETimer - sluit regedit - start, uitvoeren, start C:\WINDOWS\system32\oobe\msoobe.exe /a - klik dat je het via de telefoon wil activeren - onderaan zie je een knop 'change product key', klik daar op - voer je nieuwe key in - activeer je windows opnieuw, of als je een corporate versie hebt kan je op 'remind me later' klikken - reboot [HIDE] serial : BR89Q-4B9GB-9DPFD-M2PY3-R3F83 [/HIDE] Edited January 9, 2006 by Ron@ld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts