PC-fre@k Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Stel je hebt een relatie met iemand en je partner krijgt een waardecheck om iets aan zijn of haar uiterlijk te laten veranderen. Het mag alles zijn, wat zou jij hem of haar laten doen? En wat zou je er zelf mee doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Zou die cheque lekker op marktplaats zetten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted December 20, 2005 Author Report Share Posted December 20, 2005 Kvind het een leuke oplossing , maar pls ff ontopic (dus het doel van het topic nastreven) Bij mezelf zou ik misschien eens laten kijken naar mn duimen. Sommigen van jullie weten wel dat ze nogal vreemd zijn Beetje te breed en te kort, dat dus uiteindelijk neerkomt op een erg vage duim met een nagel die breder is dan ie lang is. Ook is de duim daarom nogal groot en kan dus lastig zijn bij het gebruik ervan (denk aan bepaalde dingen zoals een schaar waar je je duim in moet doen). Maar niet met haast of zo, ik zit er eigenlijk niet zo mee. Maar als ik dan toch de kans heb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Jij vraagt wat ik met die bon zou doen, nou die zou ik verkopen... wat is dr offtopic aan? Wat ik bij mij moet laten doen zou ik niet weten... ja mn poten zijn zo scheef als de neten, maar of dat nog te redden valt.. [color=red]EDIT PC-fre@k: Er staat in voor het uiterlijk, en aan het onderwerp te zien is het wel duidelijk lijkt me Maargoed, nu weet je het [/color] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 kzou me n soort van Inspector gadget armen laten aannaaien. retehandig of rete-handig, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 zou da ook voor de kapper gelden?? dan zou ik een dikke elvispruik laten maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 smoelverbouwing meer niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts