D-Eye Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 Wat zeggen jullie ervan om een ringtone database op tezetten via ftp ofzo, hier gooit iedereen hun gedownloade ringtones op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron@ld Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 Lijkt me een heel goed idee vooral real tones, krijg eind van de week mijn samsung d600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 prima! moet alleen nog fftjes n keertje n kabeltje kopen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted December 9, 2005 Author Report Share Posted December 9, 2005 ok we moeten dan even bedenken hoe we het gaan opzetten, zit tedenken aan een ftp ofzo. ik ga het er met ronald even over hebben wat het beste is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 Moet wel op ronald z'n server kunnen denk ik, zo groot zijn die dingen nou ook weer niet En die realtones, daar gebruik ik meestal gewoon hele mp3's voor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted December 11, 2005 Report Share Posted December 11, 2005 ftp is wel zo makkelijk ja, zolang het doel blijft geluidjes voor de mobiel en niet MP3 albums voor de mobiel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts