DFNL88 Posted December 7, 2005 Report Share Posted December 7, 2005 Onthuld: Lotus Europa S [img]http://www.autoweek.nl/images/800/15135.jpg[/img] Geil bakkie en t ziet r mooi uit van binnen: [img]http://www.autoweek.nl/images/800/15137.jpg[/img] En! een 2.0 liter motor met 203 pk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 ja, ik heb hem ook gezien, het is eigenlijk een beetje een re-incarnatie van de oude lotus europa uit de jaren '60 --> [url="http://www.pistonheads.com/lotus/europa/9.jpg"]http://www.pistonheads.com/lotus/europa/9.jpg[/url] , het wordt de goedkoopste lotus die te koop komt, maar dat is ook wel te zien vind ik, de elise en de exsige zijn een stuk mooier. maar die motor is een toyota motor met turbo, en dan is 200 pk eigenlijk niks als je nagaat dat opel al een 2.0 met 240 pk heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DFNL88 Posted December 8, 2005 Author Report Share Posted December 8, 2005 kheb wel een paar keer top gear gezien en daar teste ze wel vaak Lotus maar ik heb nog niet een luxer afgewerkte Lotus (van binnen ) nog gezien. en naja ookal heeft opel die 2.0 met 240 pk (volgens mij zitten die in de OPC versies van de astra en zafira) als je 203 pk in zon klein auto'tje kan krijgen die nog geen! 1000 kilo weegt dan gaat dat wel heel snel.. en de topsnelheid scheelt maar 6 kmph Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 ja hij is wel netjes afgewerkt, maar de elise is bijna het zelfde afgewerkt hoor, zit nietveel verschil tussen, maar de 0-100 tijd is wel heel snel met hoog vermogen/gewicht verhouding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted December 8, 2005 Report Share Posted December 8, 2005 Om eerlijk te zijn vind ik er geen reet aan Ik dacht dat het een engels merk was, maar dit lijkt meer van duitse makelij... beetje jammer Maar daarnaast betwijfel ik absoluut niet dat saai zou zijn om zo'n ding te hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DFNL88 Posted December 8, 2005 Author Report Share Posted December 8, 2005 [quote name='Negno' date='Dec 8 2005, 18:48:03']Om eerlijk te zijn vind ik er geen reet aan Ik dacht dat het een engels merk was, maar dit lijkt meer van duitse makelij... beetje jammer [right][snapback]78428[/snapback][/right] [/quote] volgens mij hoorde lotus bij proton een of andere merk uit maleisie en als je een auto als dit hebt is netjes rijden het laatste wat je r mee doet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 het is van oorsprong een engels merk, de elise en de exige worden nogsteeds in engeland gebouwd, alleen het is een paar jaar geleden overgekocht door proton, en daar wordt deze auto ook gebouwd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted December 12, 2005 Report Share Posted December 12, 2005 das dan te zien... jammer hoor Maar als ik een lotus moest kiezen ging ik mooi voor de Eprit V8 (ze beginnen ook allemaal met een 'e' h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted December 13, 2005 Report Share Posted December 13, 2005 ja de esprit is zeker een mooie bak, jammer dat hij uit productie is, maar er komt waarschijnlijk weer een nieuwe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted December 13, 2005 Report Share Posted December 13, 2005 nou 'k ben benieuwd dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted December 26, 2005 Report Share Posted December 26, 2005 we wachten hat af ... maar als ik het geld had kocht ik tog geen lotus zijn mooiere bakken :+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts