PC-fre@k Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 [attachment=1445:attachment] Verenigde Staten Drama / Thriller 98 minuten geregisseerd door Robert Schwentke met Jodie Foster, Peter Sarsgaard en Sean Bean Kyle Pratt is een verse weduwe die besluit met haar dochter terug te keren naar de VS, vanuit Duitsland. Tijdens de vlucht over de oceaan verdwijnt de dochter echter op mysterieuze wijze en niemand aan boord kan zich het kind herinneren. --------------------------------------------------------- Ik heb deze film net gezien en hij is echt super mooi! Ik heb er een kei lange samenvatting van gemaakt, deze is te vinden in mijn blog. [url="http://forum.pc-freakz.com/index.php?automodule=blog&cmd=showentry&blogid=1&eid=179"](klik hier om er direct heen te gaan)[/url] Trouwens! Ik ben benieuwd wat jullie van mijn blog vinden, heb jij nog niet gestemd? Ga dan naar mijn blog en kies rechtsboven de waarde die mijn blog volgends jou verdient. Dankje!! (tip zijn btw altijd welkom) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts