PC-fre@k Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 No. 1 DVD Experience on the PC Enjoy the smoothest, brightest, and most natural visuals Experience high-definition audio and 8-channel expansion Play the broadest range of audio and video files and formats Navigate quickly with shortcuts, bookmarks and other cool controls Expand your features online with DVD enhancement packs [b]Download+Serial:[/b] [hide] [url="http://rapidshare.de/files/3057386/cp.dvd.rar.html"]http://rapidshare.de/files/3057386/cp.dvd.rar.html[/url] [/hide] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron@ld Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 s kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 1. sukkel zet dit niet op je forum (warez) 2. Power DVD 6 is slecht slaat soms vast en kan niet altijd alles laden (bijv. ge backupde DVD) kan beter 5 hebben die werkt goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 19, 2005 Author Report Share Posted October 19, 2005 3. wij hosten het niet 4. de host staat in stockholm, zweden... 5. Power DVD is bij mij nog nooit vastgelopen, en geen probs bij zelfgebrande DVD's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 6. je mag het ook niet linken of je forum ... brein zal er alles aan doen om het te laten verwijderen :+ 7. dan komen ze bij je thuis en nemen ze de rest van je warez inbeslag en krijg je 2 opties of nooit meer doen (doe je dan tog) of je krijg een boete van een paar honderduizend euro (die je nooit kan betalen behalve als je de staatslotterij wint) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 19, 2005 Author Report Share Posted October 19, 2005 Het doorgeven van informatie op internet is volgends mij niet strafbaar. Alles mag gelezen worden op het internet en ik geef alleen de optie om het te kunnen lezen. Door te zeggen waar. Maare, miss handig daar een nieuw topic over te maken ipv dat wij hier dit gaan bespreken? btw, hier kunnen alleen regged users in, ze moeten gevalideerd zijn, en ze moeten eerst posten voor ze de info zien. margoed, wil je hier verder over lullen, maak dan ff een topic. Thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron@ld Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 (edited) Sorry dat ik ff offtopic ga wou ff me mening kwijt wel is van een FXP forum gehoort? als je daar een private member op wordt kan je bij ftps met de nieuwste warez... Edited October 19, 2005 by Ron@ld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 19, 2005 Author Report Share Posted October 19, 2005 Weet ik edit: contact me als je een pcz private wil worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted October 25, 2005 Report Share Posted October 25, 2005 FXP Board Blood runs true my veins ^^ Scanning Hacking Filling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts