Krop Posted October 4, 2005 Report Share Posted October 4, 2005 [quote name='Mr. Somebody']afgelopen weekend zat ik met mijn maten in de kroeg en toen zei 1 van mijn maten dat er vrouwelijke hormonen in heineken bier zaten. wij lachen en toen maar proefondervindelijk aan de werkelijkheid getoest. toen hebben we uitsluitend in het belang van de wetenschap natuurlijk allen een stuk of 20 heineken gedronken. Aan het eind van het experiment hebben we effectief bewezen dat heineken bier vol met vrouwelijke hormonen zit. de reden -we waren allemaak dikker geworden -we hebben veel gepraat zonder inhoudelijk iets te zeggen -we konden niet meer fatsoenlijk autorijden laat staan parkeren -we konden in de verste verte niet meer logisch nadenken -we konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was -we hadden hoofdpijn en totaal geen zin in sex -ieder van ons dacht dat "ZIJ"' het middelpunt was van het universum -onze emoties waren niet of nauwlijks beheersbaar -we liepen voordurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar -we moesten om het kwartier naar de toilet en vaak allen tegelijk in het belang van het onderzoek testen we volgende week of Duvel hetzelfde effect heeft [/quote] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 4, 2005 Report Share Posted October 4, 2005 de baas van heineke, dommels en bavaria zitten in een cafe. de baas van heineke bestelt een heineke de baas van dommels een dommels en de baas van bavaria een sinas vrage ze waarom hij dat doet, zegt hij: als jullie geen bier pakken doe ik dat ook niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted October 5, 2005 Report Share Posted October 5, 2005 :D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 5, 2005 Report Share Posted October 5, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco's Posted October 5, 2005 Report Share Posted October 5, 2005 Had ik al gehoord ik zal ff kijken waar dat staat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted October 5, 2005 Report Share Posted October 5, 2005 mooimooi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esjuh Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Haha ook al ben ik vrouwelijk vind ik et wel n goeie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts