PC-fre@k Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 [b]Wat ik nou tegenkwam op het world wide web.. /b] De 45 Geboden der liefde 1.Bij het kussen worden alle afstanden vermeden 2 De jongen mag zonder toelating het meisje kussen 3 Wanneer men zittend kust, moet het meisje op de schoot van de jongen 4 Bijten en krabben verboden 5 Wanneer het meisje de jongen slaat, mag hij het meisje kussen 6 Bij een gedwongen kus moeten de lippen op elkaar zijn 7 Kust het meisje met gesloten ogen, dan houdt ze van hem 8 Bij het kussen legt het meisje haar hoofd op zijn schouder 9 Bij het kussen moet het gevoel van beiden merkbaar zijn 10 bij een langzoen moet het hoofd van het meisje op 90 graden gebogen zijn 11 Bij het kussen moet de mond halfopen zijn 12 Kus op de mond: hartelijke kus 13 Kus op het voorhoofd: vriendschap 14 Kus op de wang: ik hou van je 15 een kus MOET minstens 80 seconden duren 16 een kus op de schouder: beleefdheid 17 Op de hielen trappen: ga je mee? 18 Op de lippen bijten: jaloersheid 19 Knipogen: ik hou van jou 20 Struikelen: hou me in je armen 21 Hoesten: we willen alleen zijn 22 Stevige handdruk: ik hou van jou 23 Tong uitsteken: kus me 24 Door het haar strelen: ik wil je voor altijd 25 Vlak in het gezicht blazen: ik haat je 26 In het oor fluisteren: ik wil je geloven 27 Opzij kijken: bewaken 28 Tandpijn: liefdesverdriet 29 Kus op de kin: ik wil je vader/moeder worden 30 Klap in het gezicht: ik haat je 31 Ik haat je: lucifer aansteken en uitblazen 32 Handen in de lenden: nog nooit ontmoette iek iemand als jij 33 Rood: vurige liefde 34 Geel: studentenliefde 35 Groen: je weet nog niet veel 36 Oranje: aanvragen 37 Lichte kleuren haar: haat 38 Donkere kleuren haar: trouw 39 Warme handen: vurige liefde 40 Warme neus: warme haat 41 In de ogen kijken: ik hou van jou 42 LIEFDE is een kriebeling in je maag, steek, waaraan je niet kan krabben 43 De jongen mag niets zonder toelating 44 In de handpalm kriebelen: IK WIL JE;HIER EN NU!!!!!!!!!!!! 45 Als een meisje deze geboden aan een jongen geeft MOET hij haar DIEP en INNIG zoenen. [b]Kben het dr eik helemaal niet mee eens Stel stomme en vage regeltjes[/b] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esjuh Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 ja beetje onzin.. majah sommige zijn wel 'leuk' als je t herkent.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted August 12, 2005 Author Report Share Posted August 12, 2005 Vertel ut eens.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted August 13, 2005 Report Share Posted August 13, 2005 Ik vind 'm 'n btj tegenstrijdig: [quote name='PC-fre@k' date='Aug 12 2005, 21:06:32'] 2 De jongen mag zonder toelating het meisje kussen [right][snapback]75727[/snapback][/right] [/quote] [quote name='PC-fre@k' date='Aug 12 2005, 21:06:32'] 43 De jongen mag niets zonder toelating [right][snapback]75727[/snapback][/right] [/quote] En als 'n meisje 'n jongen in 't gezicht slaat, betekent dat dat ze 'm haat, en vervolgens mag hij haar wel kussen..? Yeah Right.. [quote name='PC-fre@k' date='Aug 12 2005, 21:06:32'] 5 Wanneer het meisje de jongen slaat, mag hij het meisje kussen [right][snapback]75727[/snapback][/right] [/quote] [quote name='PC-fre@k' date='Aug 12 2005, 21:06:32'] 30 Klap in het gezicht: ik haat je [right][snapback]75727[/snapback][/right] [/quote] Stom ding.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted August 13, 2005 Report Share Posted August 13, 2005 whahahahhaahhaahha wat een onzin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted August 13, 2005 Report Share Posted August 13, 2005 Ja ik vind het eigenlijk best wel logisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted August 13, 2005 Report Share Posted August 13, 2005 [quote]Kus op de kin: ik wil je vader/moeder worden[/quote] heel erg logisch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted August 14, 2005 Author Report Share Posted August 14, 2005 Ja ksnap nie wie dat samengesteld heeft Miss samen met de andere mensen hier onze eigen geboden maken? (de jongens denken immers niet zoals de meisjes...) Wie weet komen dr nog leuke en interessante dingen uit voort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted August 14, 2005 Report Share Posted August 14, 2005 [quote]Kus op de kin: ik wil je vader/moeder worden[/quote] Mm die zin klopt inderdaad niet zo. Maar de overige zijn wel logisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted August 14, 2005 Report Share Posted August 14, 2005 hm.... vage regels maar hoor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted August 14, 2005 Report Share Posted August 14, 2005 Kdenk dat als je jezelf aan die regels houd je bijna een goeie band kan hebben Kvind raar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Owkeej.. nou moet je het even uitleggen wat nu ben je me kwijt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted August 15, 2005 Author Report Share Posted August 15, 2005 Nieuwe regels: 1. Nee betekend niet altijd NEE, maar ga er zeker niet vanuit dat het dan altijd JA betekend! 2. ... denk ff mee ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 (edited) 2. Als je sagarijnig bent, en je hebt het zelf door, moet je rekening houden met de ander. zodat je die niet kwetst. 3. eerlijk zijn 4. belangrijke dingen niet verzwijgen 5. altijd klaar staan om elkaar te helpen/steunen met andere problemen Edited August 15, 2005 by Radoforce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 6. het zeggen als er iets is; die ander kan het niet ruiken 7. je vriend/vriendin niet belachelijk maken 8. hem/haar redenen geven om je te vertrouwen 9. weten wanneer broers/zussen/vader/moeder jarig zijn 10. de familie kennen; weten hoe deze in elkaar zit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 11. Respect voor elkaar hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 12. je iets aantrekken van wat de ander vindt. (dus niet dat de mening van je vriend/vriendin je niks kan schelen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 24 Door het haar strelen: ik wil je voor altijd hahah dat heb ik net nog bij m'n broertje gedaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts